keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Minä


Hei! Minä olen 15-vuotias heppatyttö nimeltä Lilli. Olen siis vuonna 2001 syntynyt nuori nainen, ja käyn tällä hetkellä peruskoulun yhdeksättä luokkaa. Olen täysin kaksikielinen, ja käyn ruotsinkilistä koulua. Hallitsen kuitenkin molemmat kielet hyvin. Lempiaineitani koulussa ovat maantieto, historia ja kielet.

Luonteeltani olen pirteä, sisukas ja voimakastahtoinen. Olen tuttujen seurassa aika kova  höpöttämään, mutta toisaalta olen tuntemattomien seurassa aika ujo. Osaan olla myös todella itsepäinen sekä hyvässää että pahassa. Useimmiten olen hyvällä tuulella ja suhtaudun asioihin positiivisesti, mutta osaan myös kiukutella ja olla pahalla tuulella ihan urakalla. Minä joko olen mukana jossain ihan 110% ja yritän sisukkaasti parhaani, tai sitten  päätän vihaavani jotain ja pistän vastaan ihan täysillä jos sille päälle satun.

Olen harrastanut partiota, kuorossa laulamista ja uimista. Kaikki kolme ovat kuitenkin jääneet pois, kun ei niille enää ole ollut aikaa tai motivaatiota. Nykyään harrastan Ratsastusta, kuvaamista ja blogin kirjoittamista.  Kameranani toimii Canonin eos 100d, ja sen kaverina on ainakin toistaiseksi Canonin Power Shot SX 400 IS. Kuvaamista olen harrastanut ehkä kolmisen vuotta, ja koko sen ajan on tullut kuvattua hevosia aktiivisesti, ja minulla taitaakin olla tietokoneellani sellainen tuhatmiljoona kuvaa Bambista;)

Ratsastusta olen harrastanut vuodesta 2012. Ratsastukseen tutustuin kiltin ja rauhallisen Taran selässä, ja vasta myöhemmin aloin ratsastamaan Bambia aktiivisesti. Olen myös ehtinyt ratsastaa parisen vuotta ratsastuskoulussa, kunnes keväällä 2015 aloin käymään kaksi kertaa viikossa ratsastamassa Taraa ja Bambia. Minulle ehdottomasti tärkein ja rakkain hevonen on kuitenkin Bambi, koska olen viettänyt sen kanssa eniten aikaa.

Blogini perustin vuonna 2014, ja olen siitä lähtien kirjoittanut sitä suhteellisen aktiivisesti. Blogissa on paljon ratsastukseen liittyviä postauksia, mutta myös kuvat ovat suuri osa blogiani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!