maanantai 29. kesäkuuta 2015

Bambin ajatuksia tallipäivästä!

 Heippa! tänään minä, Bambi pääsin tänne taas teille väkertämään postausta, tai oikeastaan Lilli pakotti mut kun ei se itse jaksa tulla mitään postaamaan. No joka tapauksessa huomasin tänään että Lilli ja Carolina olivat tulleet tallille ja tietysti mä pääsisin heidän silmätikukseen ja ihailunkohteekseen heti. Tutuksi tulleen tavan mukaan Lilli ensin maasta käsitteli minut ja hyppäsi sen jälkeen selkään. Sain vähän kävellä ja ravata ja lopuksi meni ihan kivasti. Kiusana oli järkyttävä määrä inhotavia ötököitä enkä suuresta yrityksestä huolimatta saanut pidettyä niille sitä niiden ansaitsemaa kurinpalautusta, aika noloa..

Hoitamisen jälkeen Ihmiset lähtivät syömään ja minä jäin ihanaan viileään talliin.
Syömisensä jälkeen ne hakivat mut pihalle ja ihmettelin että mikä ihmeen aprillivitsi tämä nyt sitten on mutta ei ne mitään vitsailleet vaan ne ihan oikeasti pesivät mut vedellä, voitteko kuvitella vedellä! minä pääsin( lue: jouduin)pestäväksi ja siinä mä sitten nökötin suht kiltisti kunnes sain tarpeekseni ylimääräisestä puunaamisesta ja rupesin hiukan kiemurtelemaan enkä pitänyt vedestä yhtään!
vaikka ooon mä kuullut että jos ei toteuta yhtä kesälista suunnitelmistaan niin pitää kaataa vettä päällensä.. no, siitä hommasta mun ei tartte kantaa huolta koska noi ihmiset kyllä hoiti sen mun puolestani.
Ja voitteko kuvitella ettei edes se riittänyt vaan niiden ihme täydellisyydentavoittelijoiden piti vielä käydä tukkani kimppuun! onko teitä muita heppaystäviäni kohdeltu samalla lailla joskus?
Lällällää!,etpäs saakaan mun päätä kuvaan!
Parasta mitä kesällä voi tehdä! en kertakaikkiian keksi tarpeeksi ylistyssanoja ruohoa kohtaan..
 
Tämän suuren hoidon läpikäytyäni ajattelin olevani tosi taitava ja kärsivällinen ja ajattelin ansainneeni lepoa mutta ihmiset olivat näemmä eri mieltä! he nimittäin raahasivat minut kentälle ja pitivät jonkun ihme kuvaussession!
no oli siellä kentällä ihan kivaakin!
 voitteko kuvitella! ne vääntelivät takajalkaani ihan ihme asentoon ja olin tulla ihan hulluksi siinä! mitä ihme ideaa siinäkin muka on! sain minä sentään tehdä jotain kivaa kun sain ravata ja kävellä!
meikäläinen taas niin edustavana!
kas mokoma, osaahan se Lillikin aina välillä poseerata!
kyllä Lilli tietää miten minut saadaan laittamaan korvat höröön kuvaa varten..
jaksaahan se Lillikin juosta..
Just tällaisessa asennossa minun piti seistä!
 
Lilli taisi pitää tätä aika kehnona rakennekuvana mutta minä olen sitä mieltä että edustan jälleen kerran moitteettomasti!
Tässä minä edustan mutta Lilli ei edusta! no ei tuo ilmekään mikään ihan paras ole..
Kuvauksien jälkeen nuo ihmiset lähtivät syömään ja minä jäin talliin syömään laumani kanssa.
Minä vähän salakuuntelin niitä ja sain selville että ne meinaa huomenna ratsastaa sellaisen kuuriksi kutsutun koulujutun ja ne meinaa kuulemma laittaa jonkun musiikinkin soimaan! eikä kuullosta kummalliselta! mutta minä tietysti edustan moitteettomasti! Lilli varmaan kertookin siitä teille enemmän huomenna(jos tuo jaksaa..)mutta hyvin innoissaan tuo tuntui asiasta olevan joten etteköhän tekin saa siitä huomenna kuulla.. mutta moikka siihen asti!
 
 

2 kommenttia:

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!