torstai 3. marraskuuta 2016

Lokakuun suosikit

Heippa taas! Nyt olisi kuukauden suosikeiden vuoro. Tämä postaus on hiukan myöhässä tavallisesta aikataulusta, joten pahoitteluni siitä.

                                                         Lempikuvani

                                                   Kuukauden  luetuin postaus ja tilastoja
Lokakuussa tätä blogia on katsottu 658 kertaa, ja viime kuukauden  luetuin postaus oli ylivoimaisesti postaus nimeltä "Joillekin se josta me voimme vain lukea historiankirjoista on todellisuutta". Täytyy kyllä sanoa että en yllättynyt siitä että juuri tämä postaus oli Lokakuun luetuin postaus lainkaan. Tämä on ehdottomasti tämän blogin tärkein postaus, joten suosittelen ihan oikeasti lukemaan sen, ihan tämän postauksen kauhean ja surullisen, mutta  ainutkertaisen tarinan vuoksi.  Tällä postauksella oli todellakin syvempi tarkoitus ja pointti.

                                                   Kuukauden tykätyin Instagram kuva
Lempitavaroita

Lumene Wilde Rose huultenrajauskynä sävyssä 6"Red Whisper": Olen vasta viimeaikoina oppinut käyttämään huulikiillon kanssa huultenrajauskynä, ja minusta tämä sävy on sopinut ainakin minun huulikiiltoni kanssa tosi hyvin yhteen. Huulista tulee vain jotenkin paljon kivemman näköiset kun käyttää myös huultenrajauskynää ainakin omasta mielestäni.

Labello Original huulirasva: Tämä Labellon huulirasva on tosiaan toinen huuliin liittyvä tuote johon olen viimeaikoina tykästynyt. Täytyy myöntää ettei tätä ehkä tule käytettyä joka päivä, mutta aina välillä se tekee hyvää huulille.

Glitterin puhelinkuoret: Minua harmitti vanhojen kuorieni kohtalo aikalailla tässä vähän aikaa sitten. Minä ihan pidin niistä vanhoistakin, enkä olisi ostanut vielä uusia muuten, mutta nuo vanhat kuoret menivät reunoista tosi rumiksi. Reunoista tuli ihan ruman mustat ja likaiset, enkä saanut niitä enää kynsillä rapsutettua siitä pois. Kyllästyin niihin sitten lopulta niin paljon että innostuin ostamaan uudet. Eikä tosiaan ollut nämäkään kuoret hinnalla pilatut, mutta hienot olivat kuitenkin;)Täytyy kai mun nyt sitten tunnustaa että puhelinkuoret ovat minun paheeni..

Hevospäiväkirja: Ulkoisesti tämä vaikuttaa ehkä tosi turhalta ja tylsältä viholta. Minä olen tosiaan ostanut tämän vihon(kirjan) jo kauan sitten, mutta vasta nyt se on tullut käyttöön. Tällä viholla on mulle kuitenkin suurin tunnearvo näistä kaikista jutuista. Se on nimittäin toiminut nyt viikon minun positiivisuuspäiväkirjanani, johon minä olen joka päivä kirjoittanut ylös viisi asiaa jotka saivat minut sen päivän aikana iloiseksi. Näitä on kiva itse lukea jälkikäteen, mutta kukaan muu kuin minä ei ole  minun päiväkirjaani saanut lukea. Jotenkin haluan pitää sen vain itselläni, kun ei siellä nyt sentään mitään suuria salaisuuksia lue. On vain mukava istuutua ennen mukkumaan menoa oman kirjoituspöydän ääreen kirjoittamaan tähän päiväkirjaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!