perjantai 17. huhtikuuta 2015

Bambi postaa!

 Terve Lillin blogin arvonlukijat! tänään minä ,Bambi sain Lillin erikoisluvalla tulla tänne postaamaan.Olette varmasti kuulleet kaiken näköistä minusta tästä blogista joten päätinpä tulla itse kertomaan teille minkälainen heppa minä oikeasti olen.Minä siis toimin tänään Lillin tuuraajana se kun on liian laiska blogatakseen ja sitä paitsi minä olen kuullut että täällä on ollut paljon asia postauksia , minä kutsuisin niitä kyllä lähinnä tylsiksi joten päätin tulla korjaamaan tilannetta...(mitä toi heppa oikein turisee?).

Tänään kuulin tallissa seisoessani tutun auton äänen pihalta ja tajusin ilokseni että Lilli ja Carolina olivat tulleet tallille! minä ajattelin tietty että Lilli tulisi heti harjaamaan ja laittamaan kuntoon minua, olenhan minä vastustamattoman hepan maineessa..
Mutta ei. Pitihän niiden ensiksi mennä irtojuoksuttamaan ja hypyttämään Mirellaa (Pyh) ja minut jätettiin talliin odottamaan, no paijasi Lilli minua sentään vähän ennen kuin lähti.
siis iskikö se paparazzi jälleen?

ihan kivastihan tuo siskoseni hyppelee, mutta kyllä minä lupaan pistää paremmaksi heti kun saan mahdollisuuden!
No mutta, kyllähän se Lilli sieltä takaisin tuli ja aivan kuten aavistinkin hän satuloi ja suitsi minut (minut oli jo harjattu aikisemmin jotta silkkinen kaunis karvani tulisi oikeuksiinsa). Ja totta kai hän vei minut kentälle ja maastakäsitteli mut ensin, siis ihan oikeastikko se luulee etten minä osaa kävellä ja pysähtyä käskystä? ihme sakkia noi ihmiset mutta olen silti jotenkin aina tykännyt niistä vaikka mä en aina niiden ajatuksenkulkua ymmärrä.. ja sittenhän se Lilli kiipusti selkääni tuttuun tapaan.
kaverukset, on se Lilli ihan kiva likka minunkin mielestä..
Minä olen kuulkaas kuullut jotain niin hälyttävää kun että tässä blogissa on ollut jopa pari huonoakin sanaa minusta, ja pitihän minun tulla se suuri vääryys korjaamaan sillä minähän olen Lillin mielestä maailman ihanin heppa(miksipä en olisi) ja sitä mieltä teidän Lillin lukijoidenkin pitäisi olla. No, osaan minä joskus hiukan temppuilla jos ratsastaja ei  ole hereillä mutta pitäähän se ratsastaja pitää hereillä ettei se ihan sinne selkään nukahda ja Lilli osaa kyllä olla päättäväinen kuski jos ei muuta..Minulla on kuulkaas sellainen tavoite että minä saisin joskus tunnilla Lillin väsyneeksi ja mieluusti sen vatsalihaksetkin saisi huutaa hoosiannaa..mutta en ole vielä siinä tavoitteessa onnistunut kun tuo Lilli on niin pirteä ja energinen luonteeltaan .

no, pääsinhän minäkin vähän hyppimään ja näyttämään taitojani
Lilli ratsastaa mielestäni ihan hyvin mutta on sillä edelleen välillä se käsi turhan liikkuvainen mutta useimmiten sen selässä kantaminen on ihan ok hommaa. Ennen Lillin käsi oli kova eikä se osannut oikein ratsastaa kunnolla eikä sen kantaminen ollut niin kivaa mutta on sen istunta kyllä jonkun verran parantunut , (pitihän mun nyt ottaa tilaisuus käyttöön kun sellaisen sain ja kostaa Lillille sen pari sanaa jotka se tänne kirjoitti jotka eivät kehuneet meikäläistä, kosto on suloinen..).

katsokaa mikä tyyli, mikä ilmavara ja mikä suoritus! voitin siskoseni..

 
 Tällä tunnilla menin mielestäni oikein hyvin mutta sai Lilli mua hiukan patistaa raviin kun näytin ärsyyntyneeltä mutta eihän se Lilli sitten loppujen lopuksi sellaista suvainnut (osasyynä oli kuitenkin pieni este joka oli kentällä  jota halusin hyppäämään)mutta koitinpa ainakin kostaa sille tallikeikan alussa kokemani vääryyden mutta enpä tainnut kovinkaan hyvin lopuksi onnistua.
 
Lopuksi Lilli otti pois satulan ja suitset ja vei mut tarhaan ja pääsin sinne tallustelemaan ja perässäni tuli äitini Tara joka on mulle kyllä tärkeä heppa ja olen pohjimmiltani aika mamman tyttö..
 
Pitäisikö mun teidän mielestä postata useamminkin vai pidättekö vieläkin mieluummin Lillin pääbloggaajana? Oletteko te muut hevosystäväni päässeet bloggaamaan joskus?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!