tiistai 21. huhtikuuta 2015

Kaksi ratsastustuntia pinkkaan

Hei! Minulla on nyt ollut niin paljon muuta postattavaa ja minulla on ollut niin paljon muitakin postausideoita että olen ihan unohtanut että minulla on vielä kameran muistikortilla kuvia ja videoita kahdelta ratsastustunnilta, päätin nyt jakaa ne täälläkin. Pari viikkoa sitten ratsastin Villellä ja meillä meni muistaakseni oikein kivasti vaikka en sitä ennen ollutkaan ratsastanut kun kerran. Ravailimme eniten ihan kaviouralla sekä harjoitus että kevennettyä ravia mutta teimme myös voltteja ja ympyröitä ravissa. Lopuksi  kaikki jotka halusivat saivat laukata ja minähän tietysti laukkasin. Ville oli oikein mukava ratsastaa mitä nyt välillä hiukan painoi kädelle. Villeä sai patistaa eteenpäin hiukan enemmän kuin Gunia mutta se liikkui silti kivasti eteenpäin.
onpa minulla keskittynyt ilme ja katse taas ties missä..
 
Viime sunnuntaina ratsastin Emilillä joka on minulle jo aikalailla vanha tuttu. Olen ratsastanut Emilillä jonkun verran mutta meillä ei ole ikinä oikein synkannut erityisen hyvin. Enimmäkseen se riippuu siitä että Emil on hiukan liian laiska minun mielestäni enkä tykkää ratsastaa niin vahvasti pohkeella kun mitä sen kanssa joskus joudun ratsastamaan koska ratsastan tavallisesti aika eteenpäin pyrkivillä hevosilla ja mielestäni liiallinen pohkeenkäyttö ei ole hyvästä. Yritin nostaa laukan ja onnistuin siinä kerran ihan hyvin mutta pari ensimmäistä kertaa heppa melkein vain ravasi. Ihan tyytyväisin mielin lopetin kuitenkin tunnin kun kerran sain sen laukkapohkeen läpi. Tunnilla teimme aika lailla samoja tehtäviä kun Villenkin kanssa eli voltteja ja ympyröitä ja tein tai lähinnä koitin tehdä siirtymisiä ravissa pelkällä istunnalla mutta kun Emil pari kertaa reagoi istuntaan niin lopetin tehtävän siihen..
 
tässä me teemme juuri volttia.
 Videolle tuli ihan hyviä pätkiä Villen ratsastuksesta mutta Emilin ratsastuksesta tuli kyllä oikeastaan vain nuo laukanosto yritykset ja poni laukkaa ehkä pari askelta videolla. 
 
 
Kuinka moni teistä on muuten kirjoittanut heppapäiväkirjaa ratsastuksista? minä ainakin kirjotin heppapäivä kirjaani ennen kun aloin kirjottamaan blogia ihan joka tallikeikasta mutta nyt se tapa on ihan jäänyt.
 
Mitä te pidätte blogin uudesta ulkoasusta?
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!