lauantai 11. huhtikuuta 2015

Keväinen talli ja kuvauspäivä

Heippa taas! minulla oli aikaisemmin tällä viikolla tarkoitus tehdä teille asiapostaus mutta eihän siitä tullut yhtään mitään koulukiireiden ja kaiken näköisten muiden kiireiden takia joten pahoittelen taas tätä blogitaukoa mutta minä koetan ensi viikolla ryhdistäytyä.. no, mutta asiaan elikkä tänään kävin tallilla ja sain todella kivoja kuvia, niitä kiitos Annikalle joka ystävällisesti taas kerran  suostui kuvaamaan meitä. Tällä kertaa ette saa kuvia Bambista niin kuin tavallisesti vaan saatte tällä kertaa katsoa kuvia Tarasta ja lukea hiukan se kuulumisia. Minusta tuntui etten ole ratsastanut Taralla pitkään aikaan mutta kun rupean ajattelemaan tarkasti niin olisiko ollut hiihtolomalla viimeksi mutta on siitä silti hiukan aikaa. Yllätyin itsekin siitä miten kivalta Tara tuntui ratsastaa ja se on ihan oikeasti myös todella ihana hevonen ja aina tulee sellainen fiilis kun kipuaa sen selkään että sillä pitäisi ratsastaa hiukan useamminkin, mutta minä olen kyllä edelleen suuri Bambi fani ja on se Bambi edelleen se tuttu ja turvallinen vakioratsuni enkä voi edes sanoin kertoa kuinka paljon se on minulle opettanut ja kuinka paljon minä siitä pidän enkä sitä tietenkään ikinä löisi raipalla tai mitään vastaavaa jos joku sellaisen kuvan sai edellisestä postauksesta ja suuttumisellani tarkoitin lähinnä pientä hermostumista tai raipalla pienesti näpäyttämistä.

Kun tänään tulimme tallille ajattelimme ensin mennä Mirellan ja Taran kanssa maastoon mutta jäimme kuitenkin kentälle tämän kaksikon kanssa vain hetkeksi ja Annika ja kaverini veivät tämän jälkeen Mirellan takaisin talliin ja sillä väliin minä jäin kävelemään Taran kanssa kentälle.
ensin söpöiltiin kameralle oikein urakalla
ja sitten pistettiin liikettä niveliin
 Ravasimme ympyrää joka oli merkitty keiloilla ja Tara kulki kyllä hyvin ympyrällä eikä sitä tarvinnut kovin paljon sisäpohkeella pitää ympyrällä. Minun istuntani oli aika hyvä koko ajan eikä mitään ongelmia oikeastaan ilmaantunut.
 
Meillä on täällä Etelä suomessa tullut taas kevät ja oli aivan ihanaa ratsastaa kun aurinko paistoi ja lämmitti ihanasti ja on todella ihanaa ratsastaa sulalla kentällä jolla pääse menemään ihan kunnolla näin pitkän talven jälkeen. Tara ravasi erittäin mukavan tuntuista ravia ja täytyy kyllä sanoa että se on ikäisekseen mahtavassa kunnossa eikä sitä uskoisi millään 22 vuotiaaksi ellei tietäisi sen sitä olevan.Keväällä minä olen ainakin täynnä energiaa ja Annika totesikin että olen hänen tehokkain tallityttönsä.
 Kuvasimme tallilla tällä kertaa myös  kunnon videopostauksen joten saatte sellaisen pitkästä aikaa katsottavaksenne. Minä olen muuten hommannut kameralleni uuden muistikortin joka on hiukan entistä suurempi ja se on nyt sitten 8mb suuri ja se on mielestäni toiminut paremmin kuin vanha. En tosiaan tiedä että kuvittelenko vain mutta minusta tuntuu että kamera toimii paremmin ja tulee parempaa jälkeä, mutta tämän uuden kortin pitäisikin olla parempi kun vanha.
Tänään teimme myös kaverilleni Caroliinalle oman blogin joka löytyy täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!