tiistai 28. kesäkuuta 2016

Bambin syntymäpäivä

Heippa taas, arvon lukijat!Täällä kirjoittele Bambi. Lilli on kertonut mulle että te lukijat ootte lisääntyneet ihan mukavasti tässä sen puolen vuoden aikana, jona mä olen pysynyt poissa blogin ääreltä.  Tänään mä olen kuitenkin  saanut tilaisuuden jättää kavionjälkeni tänne Lillin blogin puolelle, ja minähän käytän tilaisuuden hyväkseni.
1.

Tänään Lilli tuli tallille, ja se sai päähänsä onnitella minua. Mä mietin jo mistä tässä on kysymys, sillä musta oli ihmeellistä että mua onniteltiin, vaikkei mulla ollut yhtään ruohoa suuni ulottuvilla. Lilli sitten ystävällisesti selitti mulle,että tänään on mun syntymäpäivä. Mikäs se sellainen syntymäpäivä on, minä tietysti mietin ensimmäiseksi. Lilli kertoi mulle että se on sellainen juhla, jota ihmiset tapaa viettää, silloin kun ne täyttää lisää vuosia. Ihan hassu ajatus, ajattelin ensin. Käsitykseni muuttui kuitenkin heti,kun Lilli sanoi että siihen tapaa kuulua herkkuja. En mää oikein siitä välitä,että minä täytän 8 vuotta, mutta ne herkut kuulostivat ihan hyviltä.
2.
Lilli kertoi myös,että synttäreihin tavataan  kutsua vieraita. Äiti ja pikku Mirella(sehän on puolet mua nuorempi)tulisivat tietysti, ja mä ajattelin myös että noista ihmisistä vois olla jotain hyötyä, niiden herkkujen suhteen, joten päätin kutsua ne kaikki kolme. 

Ihmiset olivat kuitenkin jo vauhdissa, ja he suunnittelivat juhlia kovaa vauhtia. Minun tehtäväkseni jäikin siis vain saapua päivänsankarin ominaisuudessa pistämään juhlat käyntiin. Lahjojakin minä tietenkin sain. Annika oli ostanut minulle uuden otsapannan,ja uuden riimun, joskaan en ollut itse niistä yhtä innostunut, kuin juhista ja herkuista.
3.synttäreiden viettäminen oli niin rankkaa että täytyi ottaa pienet päikkärit,ja Lilli liittyi seuraan.
4.
5.
6.

Juhlissa oli tosiaan herkkuja vaikka muille jakaa, nimittäin ruohoa ja porkkanakakkua. Ihmisille oli sitten oma mansikkakakku, mutta meidän omamme oli kyllä paljon terveellisempi;). Juhlista tuli tosiaan minun näköiseni, sillä niissä oli vilskettä ja vilinää, eikä ruuastakaan ollut puutetta. Häiritsevät paparazzit kuitenkin kuvasivat hiukan liikaa, eikä minulle laulettu. Olin kuitenkin tyytyväinen juhliini. Minun synttäreitäni ei ole koskaan ennen vietetty, joten nämä olivat ehdottomasti ensimmäiset ja parhaat synttärini. Voi kunpa voisi olla synttärit joka päivä.
7.

8.
9.
10.
11.
12.


Kiitos  Annikalle,Lillille ja Carolinalle siitä että järjestitte mulle näin hulvattomat synttärikestit!
❤️Bambi
Mikä oli sinun lempikuvasi?

1 kommentti:

  1. Oi kuinka ihana postaus! 1, 3, 7, 8, 9, ne ovat lempparini mutta kaikki ovat kyl mahtavia!

    VastaaPoista

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!