keskiviikko 13. heinäkuuta 2016

kännykän tyhjennys


1. auringonlasku  2. Bambilla ratsastamassa helmikuussa 3. Päästiin katsomaan vähän luita museossa 4. jossain vaiheessa meillä oli(on)suunnitelmissa myydä minun vanhoja barbikamojani, ja niitä löytyikin melkoinen määrä.
1. Työharjoitteluviikolta otettu kuva. Tämä tyttöhän tykkäsi toimittajan työstä  kovasti kun sai ottaa kuvia ja kirjoittaa artikkeleita. 2. Tältä minun tukkani näytti lopettajaisissa. 3. Taas kerran kamera kädessä. 4. Tämä oli minun versioni ensi vuoden 100- vuotis juhlarahasta. Ei tästä minun visiostani koskaan tule oikeata kolikkoa tulemaan, mutta sen suunnitteleminen oli kivaa. 
1. Helmikuun loppupuolella tuli ostettua uusi kamera, olen kyllä ollut siihen tosi tyytyväinen2. Isä salakuvasi minua kun olin kuvaamassa meidän taloa 3. Koulusta päästiin katsomaan vähän taidetta 4. Kaatopaikallakin on tullut koulusta käytyä, ihmeen hyvin tuo kuva onnistuin kun ajattelee että se on otettu kännykällä bussin ikkunan läpi.

1. Juhannus vietettiin osittain tuttavien mökillä 2. Veneelläkin on tullut käytyä 3. Äitin ottama varjokuva meistä, tästä tuli aika jännä kuva 4. Nukkekotejakin käytiin katsomassa helmikuussa
1. Viikko sitten lauantaina Finnderbytä katsomassa 2. Tältä tämä minun silmäni näytti pahimmillaan, nyt tuo mustelma on jo melkein haalentunut pois. 3. Saaristossa taas 4. Juhannuksena käytiin kalastamassa serkkujen kanssa.
1. Olen nyt lomalla jäänyt täysin kiinni tähän Diana Gabaldonin matkantekijä- sarjaan.  Olin jo lukenut kaksi ensimmäistä osaa ennen kesälomaa, ja  kesäkuussa aloitin  kolmannen osan nimeltään Matkantekijä. Nyt olen jo hyvää vauhtia lukemassa viidennettä Tuliristi nimistä kirjaa loppuun. Se on jo aika paljon kun ajattelee että nuo kaikki ovat tuhatsivuisia tiileskiviä.. 2.Minusta tämä asettelu näytti kivalta 3. Maisemakuva 4. Tältä näyttää minun kameranurkkaukseni nykyään.





4 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia! :) Sulla on ihan älyttömän nätti blogin ulkoasu ja kirjotat tosi hyviä postauksia, ainakin mitä äkkiä selasin ❤︎ Toi banneri on myös hauska ja kivan erilainen mitä yleensä näkee blogeissa! :)

    kamillaino.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Yhdyn kyllä Kamillan kommenttiin, tosi kivan näkösiä kuvia! Ihania kuvia :D

    Pollenkirjakarsina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Kuin myös! Tosi kiva blogi ja tänään virkistävä postaus! Voi olla että joskus lainaan tätä hauskaa kamerantyhjennys ideaa, jos ok?

    VastaaPoista

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!