maanantai 5. lokakuuta 2015

Kolme vuotta!

Tätä postausta minä olen suunnitellut kirjoittavani jo pitkään, olen innoissani suunnitellut mielessäni minkälaisen videon teen. Koska olen tarkka tietyistä asioista(en tietystikään mistään huoneensiivouksesta tai niin edelleen;)niin olen jo jokin aika sitten tsekannut kuvasta päivämäärän ja laittanut puhelimeen muistutuksen että ihan varmasti muistan julkaista tämän postauksen juuri tänään.

Tänään on nimittäin kulunut päivälleen tasan kolme vuotta siitä kun jännittyneenä istuin auton takapenkillä ystäväni vieressä, ja olin menossa tallille ensimmäistä kertaa elämässäni. Vatsassani liiteli tuolloin suuri määrä perhosia, ja minua jännitti kohdata niin suuri eläin kun hevonen, ja ajatus siitä että minä joskus ratsastaisin tuntui hyvin kaukaiselta(ja nyt tänä päivänä ajatus siitä etten ratsastaisi tuntuu ihan mahdottomalta;) Tallissa tapasin ensimmäistä kertaa Taran, ja jännitin sen suuruutta kun näin sen, mutta hetken päästä olin jo unohtanut jännittää huomattuani miten kiltti ja söpö Tara oli, ja on edelleen luonteeltaan.  Lopuksi kapusin vielä Taran selkään ja tykkäsin todella istua siellä, mutta en olisi kuuna päivänä arvannut miten tärkeä juttu ratsastuksesta minulle vielä tulisi tulemaan. Kolmessa vuodessa olen ehtinyt oppimaan hurjan määrän hevosista ja ratsastuksesta, vaikka aina välillä tuntuu siltä etten edelleenkään osaa yhtään mitään, mutta eihän yksi ihmiselämä riitä siihen että oppisi kaiken hevosista ja ratsastuksesta saatikka sitten kaikesta siihen liittyvästä esim. kengityksestä,  valmentamisesta ynnä muuta. Aluksi ajattelin että sitten kun osaa kävellä, ravata ja laukata hevosen selässä osaa kaiken, nykyään olen oppinut sen verran että tiedän että ratsastajan oppimisen tie ei ikinä lopu. Sanoin ei voi edes kuvailla sitä miten antava tämä harrastus(tai oikeastaan elämäntapa)on. Sen lisäksi että oppii paljon hevosista sitä oppii samalla myös todella paljon uutta itsestään sekä fyysisesti että henkisesti
. Minä en todellakaan usko että kaikkea sitä mitä olen saanut näiden kolmen vuoden aikana voi edes tiivistää yhteen postaukseen. Vaikka toki on ollut myös kivikkoisia vaiheita kun on tuntunut siltä ettei homma ala ikinä luistamaan uudestaan niin en vaihtaisi pois sekuntiakaan satulassa ja hevosten kanssa viettämästäni ajasta, sillä jokainen hetki on opettanut minut koko ajan paremmaksi hevostenkäsittelijäksi ja ratsastajaksi. Epäonnistuminen on lopuksi niin terveellistä koska siitä oppii niin paljon.. ja kivikkoisten vaiheiden jälkeen on niin ihana tunne voittaa jälleen kerran itsensä:)mun hevoshulluuteni ei todellakaan ole laantunut vuosien aikana, vaan päinvastoin lisääntynyt koko ajan:) Lopuksi haluaisin sanoa etten voi kylliksi kiittää hevosia, Carolinaa, Annikaa ja vanhempiani tarpeeksi siitä että he ovat antaneet minulle tämän mahdollisuuden>3
Tähän lopuksi laitan vielä väsäämäni videon näistä vuosista, vaikka uskonkin ettei yksikään video voi kuvastaa sitä kuinka tärkeä tämä harrastus minulle tai siitä kuinka kiitollinen olen siitä että olen saanut tällaisen mahdollisuuden:)mutta yritys on kova;) Vaikka tämä kolme vuottakin tuntuu pitkältä ajalta ja tuntui jotenkin todella kaukaisilta monet noista vanhimmista kuvista, niin tämähän on vasta alkusoittoa, monen monta mokomaa on vielä jäljellä;)

12 kommenttia:

  1. *goes to waste, waist tarkoittaa vyötäröä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi minua onnetonta:) poistin kuvan;)en mä sentään noin huono ole Englannissa, tein tuon vaan niin kiireessä;) no,toivottavasti tarjosi ainakin hyvät naurut;)

      Poista
    2. Sekoitin varmaan tuohon waisted sanaan kiireessä;)

      Poista
  2. Kiva postaus, onnea kolmesta vuodesta, toivottavasti harrastuksesi jatkuu vielä pitkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tein muuten sulle äkillisestä inspiraatiosta bannerin! :D Ei ole silti pakko käyttää. :)
      http://4.bp.blogspot.com/-Uiq1Yz-TDA8/VhKd06R8cPI/AAAAAAAALH8/BkeZ5aliv54/s1600/lillin_hevoselamaa.png

      Poista
    2. Kiitti!kiva tuo banneri,mutta tykkään että banneri on omatekemä,ja pidän itse niiden tekemisestä,joten mä vielä vähän mietin sitä:)kiitti kuitenkin!

      Poista
  3. Aivan ihana postaus! Hyvää tekstiä!

    VastaaPoista
  4. Hi there I am so grateful I found your webpage, I really found you
    by accident, while I was looking on Google for something
    else, Anyhow I am here now and would just like to ssay thank you for a fantastic post and
    a all round thrilling blog (I also love thee theme/design), I don’t
    have time to look over it all at the minute but I have bookmarked it
    and also included your RSS feeds, so when I have time I
    will be back to read a great deal more, Please do keep up the awesome jo.


    Visit my web page - Cheats For Marvel Mighty Heroes

    VastaaPoista
  5. Hey there great website! Does running a blog similar to this require a
    massive amount work? I have no knowledge of computer programming but
    I had been hoping to start my own blog soon.
    Anyhow, should you have any recommendations or techniques for new blog owners please
    share. I understand this is off subject nevertheless I just wanted to ask.
    Appreciate it!

    Also visit my homepag :: farm & castle hack

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks!I used blogger to make my blogg,and I think that it,s a god way,and you just log in there by using you google passwords or just by creating a new Google account if you don't have a account already. I,m afraid that I can't help you more than this;)I think that the best way to learn to use blogger is just by simply trying and learning on your own, thats the way I leraned how to use it..

      Poista

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!