keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Minun vuoteni 2014

Hei! Ajattelin uudenvuoden kunniaksi tehdä tällaisen vuosikatsauksen vuoteen 2014.

mutta asiaan:

Tammikuu
kävin ajamassakin pari kertaa kun se ratsastus niin jännitti

Tammikuussa minulla oli meneillään sellainen vaihe että minua jännitti kauheasti ratsastaa , älkää siis ymmärtäkö tätä väärin, hevosia en ole koskaan pelännyt enkä jännittänyt vaan  pelkästään ratsastusta.  Se oli jo suuri saavutus että uskalsi ratsastaa käynnissä  ja ravissa jännittyi kyllä joka lihas niin että olen oikeastaan onnellinen siitä ettei siltä ajalta ole olemassa kuvia.....kyllä minua vähän nyt jälkikäteen hymyilyttää että minä olen joskus pitänyt sitä suurena saavutuksena että olen ratsastanut maastossa ilman jalustimia käynnissä hetken, kun nyt ollaan käyty Gunin kanssa maastossa jo ilman satulaa ja ravattukin..
Maaaliskuu
ratsastus rupeaa sujumaan jo paremmin , maaliskuussa oli sellainen ajanjakso kun ratsastin paljon Bambilla...


maaliskuun alussa kävin myös perheeni kanssa Teneriffalla.
 


Toukokuu
Tässä välissä tapahtui aika paljon, minä vain pikkuhiljaa lopetin jännittämästä hevosen selässä  ja sitten homma lähti toimimaan. Treenattiin ravinnostoja ensin taluttajan kanssa, ja kun sitten istunta  rupesi pelaamaan niin myös ilman taluttajaa, ja ennen kun huomasinkaan istuin Taran selässä ja ravasin liinassa ratsastusvyöllä, melkein ilman satulaa.




kesäkuu
kesäkuussa meillä oli kesäleiri, hevoset olivat laitumella ja me otimme niistä kivoja kuvia.


Meillä oli myös ratsastustunti, ja minä laukkasin  pitkästä aikaa Taralla liinassa.


kesäkuussa lomailin myös meidän perheen veneellä..

Heinäkuu
Heinäkuussa me olimme kaverini kanssa toisella ratsastus leirillä, tällä kertaa sain leiriponiksi Gunin. Ratsastimme paljon ja hyppäsimme myös pieniä esteitä. Minä myös laukkasin ilman taluttajaa ensimmäisen kerran (ainakin pitkään aikaan).



myöhemmin kesäkuussa kävin moikkaamassa Taraa,  ja tässä on nyt sitten sitä todistusaineistoa siitä että olen laukannut sillä ilman taluttajaa!


Elokuu
elokuussa menin Gunilla jonkun verran, kerran kävin myös Bambilla  ratsastamassa .

Syyskuu
syyskuussa kävimme kaverini kanssa useasti Bambia ratsastamassa ja hoitamassa, silloin ravasimme  ja laukkasimme jonkun verran liinassa.
Lokakuu
Lokakuu- syyskuu vaihteessa  teimme Mirellan kanssa jonkun verran hommia, totuttelimme sitä satulaan .


Marraskuu

marraskuussa meillä  oli leiripäivä, ja ensimmäisen kerran saimme Taralta ja Bambilta maastossa aikamoista kyytiä. Tultiin alas sekä minä että kaverini, no hevosia puolustaakseni voin sanoa että siellä oli ilves, että eivät ihan turhia pelästyneet.



Joulukuu
Joulukuun kuulumisia onkin aika paljon blogissa mutta ollaan ratsastettu aina kun sää sen mahdollistaa, muuten ollaan tehty jotain muuta mukavaa..

4 kommenttia:

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!