tiistai 22. marraskuuta 2016

Kännykän tyhjennys

Heippa taas! Nyt minun on ihan oikeasti pakko tyhjätä puhelintani kuvista, jotka ovat jääneet sinne roikkumaan, joten ajattelin että voisin tehdä samalla pitkästä aikaa puhelimen tyhjennyksen tänne blogiin.
1. Kieltämättä yksi parhaista sitaateista hevosiin liittyen;)olen huomannut tuon sanonnan paikkansapitävyyden monta kertaa.. 2. Matkalla kauppaan oli tosi hieno auringonlasku, ja siitä täytyi tietysti ottaa kuva 3. Minun James Bond tuolini valmiiksi maalattuna, nykyään se on vähän eri näköinen 4.syksyllä minä innostun aina kuvaamaan puita
1,2,3, 4. Syksyllä minä innostun aina kuvaamaan puita..

1. Minun koulukaverini tekemät "tuolit", jotka tehtiin kuvisryhmän Helsingin reissulla 2. kuva otettu samalta Helsingin reissulta, taitaapa olla arkkitehtimuseon portaat kuvassa 3,4. Syksyisiä puita ja puskia, taas kerran
1. Matkalla jumppatunnilta kouluun tuli vastaan tällainen kaveri 2. Satuin ikuistamaan ei niin harvinaisen näyn koulumatkani varrella.. harvoin noita oravia kuitenkin saa mukaan kuvaan 3. Minä yritin syyslomalla muka tehdä äidilleni joulukalenteria varten lyric prankin, mutta äiti taisi ottaa tämän vähän liaankin vakavasti;) ei tullut mitään 4. Söpö hepoliini karsinassaan maastolenkin jälkeen
1. Bambin mielestä maastoreissun parasta antia oli ruohotupsut maassa.. 2. Ratsastajakin pääsi vähän nauttimaan eväistä;) 3. Taas yksi viisaus hevosiin liittyen.. 4. Iloinen heppa oli vastassa tarhassa
1. Meillä oli koulussa halloween juhlat, joten täytyihän siitä luokan takia vähän panostaa pukeutumiseen silloin 2. Matkalle menossa, taisinpa olla hiukan innoissani, kun tuo kuva piti heti jakaa facebookiin ja yksityiseen Instagramiini;) 3. Bambilla oli Madeiralla oma pitsakin. mehän tavataan kutsua Bambia Bambinoksi aina välillä, kun se keksii jotain hassua.. 4. Vähän Madeiran ostoksia kuvassa.
1. Takaisin Helsingissä pitkän ja väsyttävän lennon jälkeen 2. Minä löysin Madeiralta hiukan eksoottisemman uuden eläinkaverin.. 3. Tällainen hevonen oli meidän hotellin ruokasalissa 4. Tällaisia puita oli kaikkialla Madeiralla, ja äiti kutsui niitä "maastopukupuiksi". Itselläkin sitten jäi vähän tuo nimitys päähän..

Mikä oli teidän lempikuvanne?

2 kommenttia:

  1. Aika hauska bongata Tara ja Bambi sun blogista! Tara asui silloin aikoinaan meidän tallissa kun oli kantavana ja varsoi Bambin :) Mulla on samanikäinen suokki Ritari ja myös Rölli 6v

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Itse en edes tuntenut Taraa ja Bambia vielä tuohon aikaan.Minä tutustuin niihin vasta sitten vuonna 2012:)Bambi on varmasti ollut todella vilkas ja söpö varsa;)

      Poista

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!