lauantai 18. helmikuuta 2017

Haaste: Millä ehdoin

Sain tämän haasteen Liinaus- blogin Elinalta,  kiitos siitä hänelle!Ideana on tosiaan kertoa ne ominaisuudet/kriteerit jotka ovat blogeissa omasta mielestä tärkeimpiä, ja jotka saavat seuraamaan juuri tiettyjä blogeja.

                                                       Tekstit
Tekstit ovat minun mielestäni tärkein ominaisuus blogeissa. Minä ainakin pidän pitkien ja ajatuksella kirjoitettujen tekstien lukemisestä, ainakin jos minulla on aikaa myös lukea ne ajatuksella läpi. Eniten minä tykkään ehkä pitkistä ja syvällisistä teksteistä, mutta toisaalta lyhyemmät kuuulumispostauksetkin ovat kivoja. Pienet kirjoitusvirheet taas eivät oikeastaan minua niin kovasti häiritse.
                                                        Monipuolisuus
Minä olen oikeastaan tosi moniruokainen mitä tulee blogeihin ja youtube- kanaviin. Minä voin katsoa esimerkiksi YouTubesta kaikkea meikkitutoriaaleista tallivideopostauksiin ja musiikkivideoihin. Blogeissakin on minun mielestäni kiva jos postauksien aiheet vähän vaihtelevat, vaikka pääteeman on ehkä hyvä olla yksi ja sama. Vaihtelulla voi myös varmistaa että monet ihmiset löytävät blogista jotain luettavaa:).
                                                          Kuvat
Minä itse olen kova kuvafriikki, joten kuvat on minun mielestä aika suuri osa blogia. Oikeastaan minun mielestä se että kuvat on otettu järkkärillä ei ole niin tärkeätä, koska puhelimella tai pokkarillakin voi saada ihan kivoja haasteita. Pääasia on se että kuva on aika terävä, eikä nyt ole ihan yli tai alivaloitettu. Täytyy kuitenkin myöntää että omaan blogiin harvemmin lisään puhelinkuvia, joten ihailen kyllä tietenkin mieluummin järkkärillä otettuja kuvia, vaikkei sillä niin väliä olekaan ;)

                                                          Ulkoasu
Ulkoasu on tietenkin ensimmäinen asia jonka blogista näkee, joten tietysti sillä on oma merkityksensä. En nyt kuitenkaan sanoisi että ulkoasu on kaikki kaikessa, kunhan se ei ainakaan tee blogin lukemisesta hankalaa. Blogin ulkoasu on vähän niin kuin ihmisen ulkonäkö, se on ensimmäinen asia jonka huomaat, mutta silti sen ihmisen syvin olemus on se tärkein asia.

 Haastan:
Better than pearls
En unelmoi elämääni, vain elän unelmaani
Karvakorvakamut
Askel lähemmäs unelmia
Trust is about us

ps. Nämä ovat vain mun omia mielipiteitäni, eivätkä nämä tosiaan ole mitään sääntöjä,faktoja  tai ohjeita

3 kommenttia:

  1. Tosi hyvin kirjoitettu postaus!

    VastaaPoista
  2. Kiitos haasteesta! Minäpä vastaan haasteeseen lähipäivinä... ;)

    www.ystavanihevonen.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Hyviä pointteja ja hyvin perusteltuja! :) Ja kiitos myös haasteesta, täytyy rustata omatkin ehdot, kunhan saisi tuon tuntipostausjonon purettua! :D

    VastaaPoista

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!