maanantai 26. kesäkuuta 2017

Kuvia puhelimen kätköistä

Hei taas pitkästä aikaa! Tässä on nyt taas ollut pitkään hiljaista täällä blogin puolella, kun olemme viettäneet kesälomaa mökillä, ja koneeni ei ole siellä oikein toiminut. Nyt ajattelin kuitenkin että olisi kiva näyttää teille taas pitkästä aikaa vähän puhelimella otettuja kuvia.
1. talvinen maisemakuva 2. Tämän selfien  otin lähinnä sen takia, että siinä näkyy hyvin minun juuri laitetut kulmakarvani, kun ne ei tuolta ihan joka päivä näytä;) 3. Tässä näkyy minun juuri tuunattu kirjoituspöytäni, siitä tuli kyllä tosi kiva 4. Tässä on minun huoneeni tapetointi käynnissä..
                                            
1. Tässä on minun juuri tapetoitu huoneeni 2. Taaskin talvinen maisemakuva 3. Minun piirtämäni piirustus. Yrityksenä oli ainakin piirtää Charlotte ja Valegro, mutta en kyllä tiedä näkyykö se.. 4. Taaskin maisemakuva syksyltä tai talvelta.

1. Minun lempikuvani Tarasta ja Bambista raameissa 2. Tässä kuvassa nyt ei oikeastaan  ole mitään hienoa, mutta olin vain ylpeä siitä että taivuin tuohon asentoon salitreenin tuloksena:D 3. Mustikat ja banaanit sopivat muuten hyvin yhteen, tästä on tullut ihan minun uusi lempiaamupalani 4. Enpä kyllä tiedä mikä tämän kuvan idea oli..

1. Taas lisää talvisia maisemakuvia.. 2. Olihan se parin viikon sairasloma keväällä välillä ihan mukavaakin, kun sai jumppatunneilla vain lepuutella jalkojaan.. 3. Tämän kuvan minä taisin ottaa ihan vain kevään kunniaksi  4. Kyllä nuo kahdeksan aamut vain ovat aina välillä keväällä niin nättejä..

1&2. Tämän takia kannatti herätä kuudelta aamulla lomallakin 3. Tässä on jo vähän keväisempi maisemakuva 4. Tässä minä olen menossa ysiluokan päättäjäisiin..

1. Tässä on vielä toinen kuva päättäjäisistä 2. Meillä oli mökillä vähän tulitikkuja 3. Minäpä aloitin kesälomani hemmottelemalla itseäni vähän stipendirahoilla... 4. Tällaiset maisemat meillä oli yksi aamu mökillä

Miten teidän kesälomanne on alkanut?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!