tiistai 4. heinäkuuta 2017

Kesäkuun suosikit

                                                                    
Nyt olisi taas kuukauden suosikkien aika. Tälläkin kertaa heinäkuu on jo alkanut, muttei anneta sen häiritä..

                                                        Lempikuvani



                                                                   Tykätyin Instagramkuva

Mirella tuntuu olevan teidän suosikki Instagramissa, kun sen kuva oli viime kerrallakin tykätyin:)

                                                                Tilastoja
Blogi on taas tämän kuukauden aikana ollut todella hiljainen, osittain sen takia että olen keskittynyt nauttimaan kesästä mökillä ja hevosten kanssa tallilla, eikä aikaa ole aina oikein jäänyt. Blogi on kuitenkin viime kuukauden aikana klikattu auki 309 kertaa, vaikka meno onkin ollut hiljaista. Kesä ja Toukokuun luetuin postaus on kuitenkin ollut "Laukkaratsu Bambi" niminen postaus.
                                                   Lempikappale

Lempituotteet
Daniel Wellingtonin kello:  Minähän repäisin kesän alussa ja ostin itselleni kellon. Parasta tuossa kellossa on ehdottomasti se että se on tyylikäs ja klassinen, ja se sopii kaiken kanssa. Olenkin käyttänyt kelloa niin ahkerasti että minulla on kädessä vähän vähemmän hieno rusketusraita;)

Dermosilin kulmaväri: Minä olen aina ajatellut että kulmavärit ovat hankalia käyttää, ja sen takia minä yllätyinkin tästä tosi positiivisesti. Kulmista tulee minun mielestäni paremmat, ja tällä saa ne myös tehtyä aamulla nopeammin.

L300 Käsirasva: Minulla on aina ollut kuivat kädet ,vaikka minulla muuten onkin ihan hyvä iho, ja sen takia olen käyttänyt paljon käsirasvoja. Minun mielestäni tämä käsirasva on toiminut minulla hyvin, ja itse ainakin huomasin jo suuren eron käsissä, kun unohdin parina päivänä käyttää tätä.

ps. Tällä viikolla meillä on alkanut ratsastusleiri, joten siitä toivon mukaan on pian tulossa postausta..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!