tiistai 12. tammikuuta 2016

Irtojuoksutusta

Heippa taas! tänne Etelä -Suomeenkin  on nyt sitten saatu kunnolla lunta, ja täytyy kyllä sanoa, että olen tästä oikein mielissäni. Tämä lumentulo on myös tuonut mukanaan paremmat mahdollisuudet valokuvaamiseen myös illemmalla, kun ei ole enää ihan niin pilkkopimeätä, ja siitähän minä innostuin. Eilen kävin tallilla, mutta en kuitenkaan ratsastanut, vaan päätimme Annikan kanssa irtojuoksuttaa hevoset. Ne olivat keränneet ihan kiitettävästi energiaa, joten tämä tuli tarpeeseen. Ensin Annika juoksutti hevosia, ja minä kuvasin. Lopuksi minä kuitenkin jäädytin näppini niin totaalisesti, että meidän oli pakko mennä Annikan kanssa siivoamaan karsinat, ja jätimme hevoset kentälle( portti oli tietysti kiinni). Menimme kuitenkin pian takaisin kentälle, ja tällä kertaa oli minun vuoroni juoksuttaa hevosia. Kolmen hevosen" paimentaminen" oli kyllä aika vaativaa. Aina joku hevosista hidasti käyntiin, tai yritti tulla minun luokseni keskelle kenttää. Erityisesti Mirellan suhteen sain olla aika tarkkana, koska se on juuri pahimmassa mahdollisessa" teini iässä". Lopuksi kun olin saanut lauman nuorimmat tottelemaan minua hyvin, pyysin vielä Taran ympyrälle ja keskityin vain siihen. Tara toimi oikein hyvin, ja minä jaksan kyllä aina ihmetellä sen herkkyyttä. Esimerkiksi kun pyysin sitä pysähtymään minun oli laskettava  raippa kädestäni maahan, jotta se pysähtyisi. Mutta pidemmät jaarittelut sikseen, nyt olisi niiden kuvien aika! Otin kaikki kuvat puhelimellani, kun kamera jäi kotiin, ja puhelimellani  saa muutenkin otettua  parempia kuvia hämärässä.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.
Mikä näistä on teidän lempikuvanne?

4 kommenttia:

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!