torstai 7. tammikuuta 2016

Liebster award

Olen saanut Lumikukalta tämän Liebster awards haasteen ja palkinnon blogilleni, kiitos hänelle siitä. Häneen blogiinsa pääset täältä.
Säännöt:
1. Kiitä palkinnon antajaa ja linkkaa hänen bloginsa postaukseesi.
2. Laita palkinto (tuo kuva) blogiisi.
3. Vastaa palkinnon antajan esittämiin kysymyksiin (niitä on 11).
4. Nimeä 5-11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa, ja mielestäsi ansaitsevat palkinnon.
5. Laadi 11 kysymystä joihin palkitsemasi bloggaajat vastaavat.
6. Lisää palkinnon säännöt postaukseesi (nämä tästä näin).
7. Ilmoita palkitsemillesi bloggaajille palkinnosta ja linkkaa oma postauksesi heille, jotta he ymmärtävät mistä on kyse.
 
Vastaukseni Lumikukan kysymyksiin:
1. Lempivuodenaikasi (kerro miksi)?
- Ehdottomasti kevät, koska keväällä innostun aina liikkumaan enemmän. Innostun keväällä myös ratsastuksesta vielä tavallistakin enemmän, ja kevät on minusta inspiroivaa aikaa.
2. Miten vietät aikaasi vapaa-ajalla? 
- Kuuntelen paljon musiikkia, luen paljon kirjoja, ratsastan ja olen tallilla .Yritän  myös käydä lenkillä mahdollisimman usein. 
3. Lempisuklaasi?
- Fazerin suomi- suklaa, tai sitten Fazerin sellainen vadelmajogurtti suklaa.
4. Käytätkö farkkuja?
- oi kyllä!  oikeastaan joka päivä.
5. Säästätkö yleensä rahasi vai tuhlaatko ne heti?
- Tavallisesti yritän säästää rahani, mutta voin minä joskus tuhlatakin ne heti, jos minulla on jokin tietty asia  jonka haluan ostaa.
6. Lempijäätelösi?
- Classicin kermatoffe, nam:)
7. Miksi aloitit bloggaamisen? 
- Aloitin bloggaamisen koska olen aina pitänyt valokuvaamisesta, ja halusin että kuvaamilleni videoille ja kuville olisi jotain käyttöä. Sitä paitsi pidän myös kirjoittamisesta todella paljon.
8. Harrastuksesi?
- Nykyään oikeastaan vain ratsastus ja bloggaaminen. Olen kuitenkin aikaisemmin  harrastanut partiota, kuoroa ja uimista.
9. Pidätkö koirista?
-  Ei minulla ole mitään koiria vastaan, mutta en kuitenkaan erityisemmin pidä niistä. Se riippuu  koirasta . Kyllä minä monesta koirasta olen elämäni aikani pitänytkin, ja esimerkiksi Annikan koirat ovat ihan kivoja.
10. Lemmikkisi?
- Meidän perheellä ei ole lemmikkiä, koska minun isäni on allerginen monille eläimille , mutta kissa olisi kyllä kiva.
11. Pidätkö lukemisesta?
Kyllä, olen oikein kunnon lukutoukka, ja saatan hyvinkin ahmia vapaapäivänä kaksikin kirjaa.
 
Minä haastan seuraavat blogit:
 
Kysymykseni haastetuille:
1. Kuinka kauan olet harrastanut ratsastusta?
2. Paras muistosi hevosen kanssa?
3.Mikä on lempivärisi?
4. Harrastatko jotain muutakin kuin ratsastusta?
5. Mitkä ovat lempieläimesi?
6. Mikä on unelma ammattisi?
7. Lempiaskellaji?
8. Miksi aloitit bloggaamisen?
9. Mikä on sinun mielestäsi parasta bloggaamisessa?
10. Lempihevosesi?
11.Lempiartstisi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!