tiistai 21. maaliskuuta 2017

Room Tour

En ole aikaisemmin tainnut blogin puolella mainitakaan että minun huoneeni on viime aikoina kokenut suuren muodonmuutoksen. Innostuin tänään kuvaamaan huonettani sen verran, että ajattelin että näistä kuvista olisi kiva tehdä postaus, vaikka tämä ei mikään sisustusblogi missään nimessä olekaan. Minun huoneessani on kuitenkin paljon hevosaiheisia kuvia ja tauluja, joten ajattelin että tämä kuitenkin sopisi sillä tavalla tähän blogiin..

Pari vuotta sitten tein joulukalenteriin tämän postauksen huoneestani, joten jos haluatte nähdä miltä se näytti ennen niin tuossa postauksessa on kuvia parin vuoden takaa. Oikeastaan vain kaapit, sänky, ja tietyt tärkeät tavarat ovat enää samat. Esimerkiksi kaverini Carolinan tekemä hevostaulu ja itse tekemäni tilkkutäkki olivat sellaisia pikku yksityiskohtaita joista en suostuisi mistään hinnasta luopumaan. 
Tässä kuvassa on siis Carolinan tekemä taulu
Tästä tilkkutäkistä mä olen oikeasti ylpeä..
yöpöytä ei oikeasti ole muuttunut mihinkään, lamppu on vain vaihdettu..

Aloitetaanpa paikasta, jossa minä vietän huoneessani ehkä eniten aikaa, eli kirjoituspöydästä. Muuten pöytä on ihan sama kuin ennenkin, mutta se on päällystetty marmorikuvioisella kontaktimuovilla. Pöytä sai kyllä ihan uuden ilmeen, ja koko muovi maksoi alle 10 euroa. Minun huoneeni lattia on myös vaihtunut, kun tuon nykyisen puulattian päältä otettiin muovimatto pois. Sen takia minun "työtuolini" piti myös vaihtaa, koska vanha tuoli, jossa oli rullat, olisi pilannut lattian täysin. Viime kesänä minun kirjoituspöytäni viereen ostettiin myös pieni hyllykkö, jossa minun kameralaukkuni asustaa. Tuo hyllykkö on kyllä kätevä, kun vaikka blogia kirjoittaessa voi vain napata kameran sieltä kuvien käsittelyä varten. .
Juuri saman lattianvaihdon ja tapetoinnin takia myös matto piti vaihtaa, koska tuo minun vanha mattoni ei enää yhtään sopinut minun huoneeseen. Toinen vähän pienempi  uusi juttu minun huoneessani on Bambin ja Taran kuvat seinällä. Minä siis ihan yksinkertaisesti kävin teetättämässä niistä ottamani kuvat suurena, ja pistin ne raameihin. Minun mielestäni nuo kuvat sopivat sitä paitsi hyvin tuossa nojatuolissa olevaan tyynyyn, jossa on myös Bambin ja Mirellan kuva.
Tämän kuvan otin mukaan niin että voitte vähän hahmottaa missä kaikki on..

Itse olen kyllä tosi tyytyväinen huoneeni uuteen ilmeeseen. Omassa huoneessa tulee kyllä ihan oikeasti vietettyä niin paljon aikaa, että on oikeasti kivaa kun sen kerran kymmenessä vuodessa oikein laittaa uuteen kuosiin;)Minun huoneeni on siis tapetoitu viimeksi reippaasti yli kymmenen vuotta sitten, mutta pienempiä muutoksia on tietenkin tehty ennen tätäkin.

Mitä mieltä te olette minun huoneestani? Oletteko te itse joskus tehneet oikein kunnon pintaremonttia huoneessanne?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!