tiistai 1. joulukuuta 2015

Joulukalenteri luukku 1: Room tour!



Heippa! minulla on ollut nyt jo yli kuukauden ajan suunnitteilla joku joulukalenterin tapainen erikoispostaus sarja tänne blogin puolelle, ja nyt päätin sitten julkaista tämän aloituksen tälle postaussarjalle, joka tietysti jatkuu tämän kuun 24:n päivään, ja idea on tietysti se että jonkunlainen postaus tulee joka päivä. Ensimmäisenä näistä kaikista ideoistani olisi vuorossa room tour- tapainen postaus:) ei minun huoneessani mitään hienoa designiä tai mitään kovin kallista tavaraa ole, mutta sitäkin enemmän minulle tunnearvollisesti tärkeitä hevosaiheista ihanaa kamaa!

Ensimmäisenä olisi vuorossa hyvältä ystävältäni Caroliinalta saamani ihana hevostaulu, joka on täällä blogissa esiintynytkin ennen, ja se on kyllä aivan ihana. Se on jotenkin niin ihanan persoonallinen! Kuvan hevonen on ihan Bambin näköinen ja se on kovalla vaivalla tehty, ja sen takia sillä onkin suuri tunnearvo.. minä kyllä oikeasti liikutuin kun sain tämän häneltä tammikuussa syntymäpäivälahjaksi!
Ihan tämän taulun vieressä minulla onkin sitten hevosaiheinen kalenteri, josta on aina kiva katsoa hienoja heppakuvia. Sen koukusta roikku myös minun pitkä kouluraippani, joka toimii vaan koristeena ,enkä ole sitä ikinä oikeasti tallilla käyttänyt.
Tältä näyttää minun kirjoituspöytäni.
Kaappini päällä minä säilytän ratsastuskoulusta saamiani ruusukkeita, niitä on aina kiva katsoa ja muistella kesäleirejä:)
Sängylläni mulla on ihan itse tekemäni tilkkutäkki, joka sopii minun huoneeseeni kun nenä päähän! se on omastakin mielestäni onnistunut, ja kyllä sen on syytäkin olla kun olen monta kuukautta tehnyt työtä sen eteen;)
Sänkyni viereen minä olen ihan kuvaliikkeestä ostanut paperikuvat muutamasta kivasta hevoskuvasta, ja niitä on aina kiva katsoa ennen kun menee nukkumaan!
tämä on minun lemppari kuvani>3
Seinällä mulla on vielä joitain hevosjulisteita lempihevosrotujeni( eli suomenhevosten ja norjanvuononhevosten) kuvia.
nämä kaksi näyttävät ihan Taralta ja Bambilta;)
Lopuksi on vielä tämä kiva tyyny joka on teetetty Bambin ja Mirellan kuvasta jonka sain viime vuonna joululahjaksi.
Eipäs tässä ollutkaan paljon mitään muuta kun hevosjuttuja;) mun huoneesta taitaa huomata aika hyvin että olen hevoshullu...nuo tapetit on kuitenkin valittu monta vuotta sitten, enkä todellakaan ole enää niin tyttömäinen prinsessoja rakastava pikkutyttö kun silloin olin, mutta kuitenkin tykkään nykyäänkin noista tapeteista:)
Tämä joulukalenteri alkoi nyt aika erilaisella postauksella kun mitä tässä blogissa ollaan totuttu näkemään, mutta tulee tähän joulukalenteriin vielä paljon syvällisempiäkin hevosaiheisia postauksia näiden vähän epätavallisempien joukkoon;)
Onko teillä jotain toivepostauksia joita haluaisitte mukaan tähän joulukalenteriin?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!