keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Summer bucket list-läpikäynti!

 Heippa taas! Kesäkuussa teimme kummatkin Bambin kanssa tällaiset Summer Bucket list- mitä aion tänä kesänä tehdä listat, ja nyt  kun minulla on sellaista harvinaista herkkua näin kasiluokalla tänään että minulla ei ole mitään läksyjä niin ajattelin(tai me ajattelimme)katsoa listan sisällön läpi ja katsoa mitkä kohdat tuli toteutettua. Aloitetaan vaikka minun listastani:

Lillin lista:
1.Ratsasta ja ole tallilla  paljon, niin paljon kuin suinkin mahdollista.
Tehty: Olen kyllä ratsastanut paljon ja kahdella leirilläkin on tullut käytyä..
 2.Ui paljon, ui järvessä, meressä, maauimalassa..
-Ei ole tehty: Olenhan minä uinut jonkun verran Elokuussa, mutta taisin tehdä tänä vuonna ennätykseni siinä miten kauan on kestänyt heittää talviturkki vekeen.. Tykkään kyllä kovasti uida mutta se on vaan jotenkin jäänyt kun oli niin kylmä alkukesä..
 3. Lue paljon kirjoja(tietysti hevoskirjoja..)
-Tehty: Olen tainnut tämän jo mainitakin pariin otteeseen täällä blogin puolella, mutta tosiaan olen kova lukemaan, ja erityisesti ahmin Merja Jalon kirjoja..
 4. käy ainakin yhdellä keikalla kesän aikana
-Tehty: Ollaan äidin kanssa käyty katsomassa Pete Parkkosta ja Arttu Wiskaria, muuta en näin yhtäkkiseltään muista..
 5. tee jonkun näköinen reissu jonnekin hiukan kauemmas pois..
Ei ole tehty: En ole käynyt missään kauemmalla kun Pohjanmaalla mumman luona ja Ahvenanmaalla laivalla..
 6.kirjoita paljon blogiin ja panosta muutenkin blogiin enemmän..
Tehty osittain: Kesäkuussa ja heinäkuussakin panostin blogiin paljon, mutta Elokuussa keskityin lomailemaan ja nyt rupeaa taas kouluhommia pukkaamaan.. valitettavasti siinä käy niin että jos aika ei riitä niin täytyy valita koulun, hevostelun ja blogin välillä, ja kun näin käy blogi tapaa ikävä kyllä jäädä kakkoseksi;( koulu on kuitenkin tärkeätä ja hevostelu on minulle niin rakas harrastus etten siitä suostu missään nimessä luopumaan.
 7.käy aina välillä kun ratsastuksen ja kaiken muun ohella ehdit veneellä perheen kanssa..
Toteutettu osittain: Ollaan me aina välillä käyty veneellä mutta on se suhteellisen  vähälle jäänyt.
8.kuvaa paljon ja ota kamera mukaan eteenkin tallille
Tehty: Minähän en ole paljon muuta tehnytkään kun heilunut kamera kädessä, varsinkin kunon tullut kuvattua jonkun verran noita kisojakin:)ja koulusta piti tehdä vielä kasviokin..
 9. hanki go pro kypäräkamera ja julkaise sillä otettu video blogissa..(Kamera hankittu mutta video on ottamatta..)
Tehty: siellä se  go pro kamera on pussissa mun kirjoitus pöydällä.. ja tulihan sillä kuvattua videokin, linkki videoon.

 10. Tee muutenkin paljon videoita blogiin(niitähän ei ole tässä kolmeen viikkoon näkynytkään..)
- Tehty: nyt olen ryhdistäytynyt videoiden suhteen ja olenkin niitä kuvannut aika ahkerasti, olisi muuten kiva saada teiltä lukijoilta jotain postaus tai videotoiveita;)..
 11. käy paljon maastossa(ja ikuista se go pro kameralla)..
Tehty osittain: kyllä me parisen kertaa ollaan maastossa käyty mutta aika vähäiselle se on jäänyt.
 12. Kuuntele paljon hyvää musiikkia:)
Tehty: minä kuuntelen tosi paljon musiikkia oikeastaan joka päivä, matikan tunnitkin onnistuu paljon paremmin luurit korvissa.. onneksi me saadaan niin tehdä opettajamme puolesta, kunhan huomiota kiinnittyy enimmäkseen tehtäviin.
 13.käy ainakin kerran kesän aikana kavereiden tai tuttavien kesämökillä
Ei ole tehty: ei vaan yksinkertaisesti ole käyty missään.
 14,käy jossain missä et ole aiemmin käynyt..
 Tehty: käytiin pyöräilylenkillä vanhempien kanssa yhdessä paikassa missä ei olla ikinä ennen käyty
 15.ratsasta hyvä rata leirikisoissa ja treenaa muutenkin ahkerasti..
-ei ole tehty: ei tosiaan mennyt leirikisat ihan putkeen:( hypättiin kerta laukassakin mutta muuten oli kyllä jännitystä ilmassa ihan liikaa sekä hepalla että kuskilla.. mutta ahkerasti ollaan kuitenkin treenattu.
 16.nauti kesästä!
Tehty: :) olen pitänyt hauskaa.
Mutta nyt päästänkin Bambin ääneen;)
Bambin lista:
1.syö niin paljon ruohoa kun suinkin jaksat ja syö sitä aina kun on mielestäsi hyvä tilaisuus, sanoi sitten ihmiset mitä niitä lystää..
Tehty: no todellakin on tehty, ei lisättävää;)
2. koita esittää Lillille että sen kuvaamiset  on kivoja ja koita olla niin edustava kun mahdollista koska eihän Lillin blogin lukijoille voi antaa itsestään huonoa kuvaa..:)
Tehty: kyllä mä kovasti olen ollut korvat hörössä taas jokaisessa kuvassa , kun olen niin eteerinen ja kuvauksellinen..

 3.koita jekkuilla edes kerran tänä kesänä niin ettei Lilli vaan naura sille..
Ei ole tehty: en mä vaan osaa olla niin ilkeä sitä kohtaan, kun olen niin kiltti heppa:)ja onhan se kuitenkin ihan kiva..
 4.Koita saada osaksesi niin paljon rapsutuksia ja kehuja Lilliltä kun mahdollista, mikä ei ole vaikea tehtävä tuollaisen nimeltä mainitsemattoman höppänän kanssa..
Tehty:  No tämä oli kyllä nyt niin maailman helpoin tehtävä, eihän se Lilli voi mua vastustaa niinkun ei kukaan muukaan..
 5.keksi ainakin yksi kikka karsinanovien yms., avaamiseen niin että kaksijalkaiset saavat hiukan miettimistä..
Ei ole tehty: ei ole vaan onnistunut vaikka yritys onkin ollut kova ja Mirella siskoseinkin on ollut mukana juonessa, saas nähdä mikä päivä me saadaan se karsinan lukko auki..
 6.anna Lillin vatsalihaksille kyytiä ainakin yhdellä tunnilla..
Tehty: No tuolla brunetiksi itseään kutsuvalla sisäisellä blondilla(Lillillä)on kyllä niin huono tasapaino että vatsalihakset on saanut kyytiä vaikka en mitään pahaa tietystikään ole tehnyt.  Vaikka ei se nyt kuitenkaan siitä riipu että olisi huono tasapaino kun niitä vatsalihaksia käytetään.. tai näin Lilli ainakin väittäisi.
 7.juokse juoksutuksessa niin lujaa kun jaksat..
Tehty: juu, minä olen kiitänyt kun Ferrari konsanaan..
 8.pidä niille inhottaville ötököille sellainen kurinpalautus! niin että ne mokomat tunkeilijat hiffaa ettei meidän kunniallisten työmme tekevien heppojen kimppuun ole asiaa! joku kuri tässä maailmassa pitää olla..
 ei ole tehty: Ei me olla Taran ja Mirellan kanssa tuossa onnistuttu vaikka kuinka ollaan yritetty.. edelleenkin ne ihmiset on joutunut käyttämään niitä haisevia  myrkkyjä.
 9.hyppää esteitä! eihän Lilli tuollaisena nössönä kouluratsastus tyypinä hyppää selästä käsin minulla paljon mitään mutta koita päästä silti hyppäämään ihan kunnon esteitä itseksesi kentälle..
Ei ole onnistunut. kyllä mä sitten tulevaisuudessa pääsen, ja on mä päässyt keväällä viimeksi niin että Lillikin oli mukana..
 10.kirmaa tarhassa niin paljon kun jaksat..
Ei ole tehty: En mä nyt ole paljoa kirmaillut, tai niin Lilli ainakin luulee;)
Sellainen kesä meillä Bambin kanssa sitten oli:) nyt sitten toivotaan mukavaa ja aurinkoista syksyä.

4 kommenttia:

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!