maanantai 7. syyskuuta 2015

Suomenratsujen kunninkaalliset 2015

Heippa taas! Sunnuntaina lähdettiin tosiaan Ypäjälle katsomaan Suomenratsujen Kuninkaallisia, ihan niin kuin "Bambi" edellisessä postauksessa kertoi. Annika päätti kuitenkin jäädä kotiin hevosia hoitamaan, joten lähdin Ypäjälle Vanhempieni kanssa. Kun tulimme Ypäjälle ensimmäinen ajatukseni oli kyllä että tämä paikka on kyllä aikamoinen hevoskylä! täällä minä viihdyn erinomaisesti.  Halusin tehdä reissusta videopostauksen, mutta näin räkänenänä en viitsinyt höpöttää mitään kameraan, ja sitä paitsi olisin saanut aika monta kummastelevaa katsetta osakseni jos olisin kameraan puhunut, joten päätin tehdä sellaisen videopostauksen jossa minä en höpöttää yhtään mitään ja kuvata vaan hevosia, ja kaikkea muuta kivaa mitä siellä oli.
1.
2.
3.
Parkkeerattuamme Auton lähdimme Derbykentälle katsomaan esteratsastusta. Estekuokka kisattiin 95 cm tasolla, ja se oli kyllä kivaa katsottavaa. Sen jälkeen lähdimme syömään jotain pientä, eikä meillä oikeastaan ollut mitään selkeätä suunnitelmaa. Syömisen jälkeen  Eksyimme katsomaan palkintojenjakoa koulukentälle, ja minä räpsin tietysti videota siitä;)

 4.
katsoimme vielä jonkun aikaa esteratsastusta ennen päivän kohokohtaa nimittäin kur luokkaa. Kur luokan aikana räpsin kyllä kuvia ja videoita aika lailla! hienoja hevosia luokassa kyllä esiintyi ja oli kyllä tosi kivaa katsottavaa, kun minä kerrankin pääsen katsomaan näitä " oman lajin"kisoja.
5.
Meillä oli kyllä tosi hauska päivä ja naurettiin tosi paljon ja pidettiin Hauskaa. Nauroimme äidin kanssa ihan vedet silmissä Suomenhevosten nimille, pari minun lemppareistani oli Venus Tähtinen ja Tosi Romeo.. Naurettiin ihan hervottomasti mun ilmeelle yhdessä kuvassa, jota en kyllä tänne julkaise, oli meinaan sen verran sanoisinko "alien" ilme..;)Totesin myös olevani aikamoinen stalkkaaja, kun totesin aina välillä että" tuo oli siellä Metsämäessä" tai tuon nimen mä olen kuullut joskus".. ehkä kaiken huippu oli kuitenkin kun minä kuulin että yhden varsan isä on Auran Aapeli, ja tajusin lukeneeni tuon nimen Annikan blogista joskus ja kuulleenikin jotain siitä Annikalta, ja sitten mieleeni muistuikin että se taisi olla jonkun Taran varsan isä(ei toki Bambin tai Mirellan, ne minä olen jo aikoja sitten lukenut karsinan ovesta..)
Kuvia räpsinkin aikamoisen määrän vaikka Kur luokan aikana alkoi satamaankin,ja kun lähdimme kotiinpäin vettä satoikin jo kaatamalla..
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
Näitä kuvia tuli kyllä melkoinen määrä:)toivottavasti jaksatte katsoa kaikki;)
Mikä oli Lempikuvanne? entä mitä piditte videosta?
 
ps: hups, olin mokannut pahemman kerran tuon videon kanssa, mutta nyt tässä on alempana(ja tietokoneella oikeanpuolinen) se oikea video. Tässä vielä linkki videoon.

2 kommenttia:

  1. Että kun harmittaa, kun emme päässeet paikan päälle äidin flunssan takia. :/ Kivoja kuvia, videota ei kyllä jostain syystä pysty katsomaan? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) voi harmi ettette päässeet tulemaan, no ehkä ensi vuonna sitten;) hups, olin tosiaan tyhmyyksissäni ladannut videon yksityisenä ja sitä paitsi olin kiireessä ja epähuomiossa ladannut sen kaksi kertaa:/mutta nyt laitoin siihen linkin tähän postaukseen , että nyt pitäisi onnistua:)

      Poista

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!