tiistai 29. syyskuuta 2015

Kuulumisia!

Heippa taas! nyt olisi taas ihan tavalliseen kuulumispostauksen aika! Sunnuntaina kävimme äidin kanssa vihdoinkin hankkimassa minulle Iphone kuutosen! tuota minä olen kyllä kuolannut jo pari kuukautta, ja nyt se sitten vihdoinkin on käytössäni:) suosittelen kyllä kaikille jolla on puhelimelle niin paljon käyttöä ja tarvetta että raskii tuollaisen summan puhelimesta maksaa;)kirpaisihan se aika paljonkin ostaa noin kallis puhelin kun sen ihan omilla rahoillani maksoin, mutta en ole kyllä katunut! se toimii aika lailla kun unelma ja kamerakin on todella hyvä ja tuo näyttökin on kyllä aika ihana, vaikka ei minun omani 6+ olekaan vaan ihan normi kutonen..  voisin ihan huvikseni joskus tehdä Whats on my Iphone videon, jos jotakuta kiinnostaa nyt kun on uusi puhelinkin;) 
PS. Älkää antakaa kuvan hämätä, minä kyllä käytän siinä suojakoteloa, otin sen vaan pois kuvan ottamisen ajaksi;)
No, kun tuo puhelin nyt on kertaalleen hehkutettu niin siirrytään tämän postauksen oikeaan aiheeseen, nimittäin talleiluun. Eilen kävimme äidin kanssa tallilla luomassa lannat, hoitamassa Taran ja lopuksi minä maastakäsittelin Taran. Siivosimme tallin oikein tarkasti, ja siitä tuli kyllä lopuksi oikein siistin näköinen. Taraa ei oltu liikutettu eilen yhtään, ja hevoset olivat muutenkin viettäneet vapaita vapaaheinän kera, joten jo oli aikakin Taran saada hiukan liikuntaa! Tara oli kyllä lihonut huomattavasti viime kerrasta kun sen olen nähnyt.
 En kuitenkaan ratsastanut eilen koska Annika oli edelleenkin kipeänä, eikä hän voinut tulla pitämään tuntia. Toin Taran sisälle ja harjasin sen hyvin, ja sen jälkeen kävin kentällämaastakäsittelemässä Taraa noin puoli tuntia. Ensin ihan vaan kävelin sen kansa uralla ja pyysin sitä pysähtymään kerran, jäsen jälkeen pyysin sen voltille ja kääntymään pari kertaa ja sen jälkeen otin pienen ravipätkän, ravipätkän jälkeen Tara aivasti ja jatkoin sen jälkeen käynnissä.
Ravipätkän jälkeen otin parit peruutusharjoitukset, ja siinä me tehtiin aika samoja asioita myös toiseen kierrokseen ,vaan että Tara ei aivastanut enää ravin jälkeen, testailtiin äidin kanssa vähän mun uuden puhelimen kameraa, joten kaikki tämän postauksen kuvat ovat sillä otettuja.. Lyhyesti sanottuna siis jumppasin sitä hiukan ja tarkistin perusavut maasta.
 
tässä on kyllä molempien ilmeet ihan mahtavat;)..
 Jonkun idean minä sain tässä "treenissä"pidettyä, ja Tara toimi miestäni oikein hyvin. Annikalla oli muuta tärkeätä tekemistä, joten vaikka hän oli kotona hän kävi tallissa vaan meitä moikkaamassa ja sanottiin lopuksi heipat.
 Minusta on kiva että Annika luottaa minuun sen verran että hän uskaltaa hyvin ja varmoin mielin antaa minun maastakäsitellä heppoja ihan itsekseni, no, varmaan hänkin tietää että vaikka minä en ole mikään mallikelpoinen  kokenut konkari, niin minulla ei kuitenkaan ikinä mene hermot hevosten kanssa niin pahasti että raippa alkaisi elää omaa elämäänsä, enkä ikinä löisi hevosta. Ja olen minä aika hyvin oppinut toimimaan hevosten kolmessa vuodessa.


 Lopuksi hoidin Taran pois ja toivotin hepoille hyvät yöt, ja sen jälkeen menimmekin äidin kanssa kotia päin.
 

2 kommenttia:

  1. Tällaiset kuulumispostaukset on mielestäni kivoja. :)
    Itse en hankkisi iPhonea, kun olen näihin Windows phoneihin tottunut tässä kolmen vuoden aikana. :D Tuolla saa kyllä ihan mukiinmeneviä kuvia, vaikka osa onkin vähän tärähtänyt.
    Mukava oli tämäkin postaus lukea, tykkään blogista paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:)ulkona oli jo pimeätä joten sen takia joistain kuvista tuli ehkä hiukan tärähtäneitä;)tuo IPhone on kyllä aika helppo käyttää,itsekin entisenä Samsungin omistajana osaan sitä käyttää;)

      Poista

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!