maanantai 3. elokuuta 2015

Bambi postaa:10 faktaa minusta!

Moikka taas kaikki Lillin blogin arvon lukijat, täällä kirjoittelen taas minä, Bambi! Lilli tässä taas pakotti minut kirjoittamaan jotain tänne kun ei se itse keksi mitään järkevää sanottavaa., no hommiin se kuitenkin joutuu koska näillä kavioilla olisi hiukan vaikeata näpytellä tuota tietokoneen näppäimistöä, joten Lilli joutuu taas kirjoittajan puuhiin;) viimeksi mä taisin kertoa teille mun epäreilusta kohtelusta(lue: pesusta)ihan kesäkuun lopussa. Siitä lähtien toi sählääjä nimeltä Lilli on hoitanut tämän bloggauspuolen joten nyt on taas mun vuoro! Mä oon jo monta kertaa kysellyt Lilliltä että joko se tarttis turaajaa mutta ei se oo tarvinnu, mutta nyt se pyysi mua apuun kun ei sillä oo mitään ideoita. Tällä kertaa se antoi mulle tehtäväksi kertoo 10 faktaa musta, joten eiköhän aloiteta!
1. Minä olen valloittava ja positiivinen persoona.
No tämänhän te tiesitte jo? ja jos ette tienneet niin mun on näemmä pidettävä puhuttelu Lillille ensitilassa.. Monesti Lilli on sanonut että jos mä olisin ihminen niin mä olisin aika samanlainen kun se itse on, enpäs tiedä olisinko tuosta samaa mieltä mutta ehkä se Lilli on oikeassa.. minä voin muuten luvata että jos tulette meidän tallille joskus niin ihastutte muhun heti ensisilmäyksellä koska niin kaikki tekee. Mä oon vaan kertakaikkiaan niin söpö ettei mua voi vastustaa mutta mitä mä sille voin että tuppaa tulemaan priimaa vaikka tavallista yritetään;)

2. olen oikea suursyömäri.¨
Jess! tämän kohdan Lillikin allekirjoittaa(no kyllä tuon edellisenkin;)mä oon sitä mieltä että teillä hevosihmisillä on inhottava taipumus saada joku ihmeen treenivimma päälle, ettekä te hyvät ihmiset tajua että kesällä meidän hevosten tehtävä on syödä, syödä ja jälleen kerran syödä .. joten kaikki heppaystävät siellä ruudun toisella puolella: koittakaa hillitä omistajienne treeni intoa, koska siitä ei seuraa mitään hyvää sano mun sanoneen..(vaikka ihmisten mielestä näköjään seuraa, monimutkainen ja kummallinen tuo ihmismieli..)  .. syömistä parempaa ei vaan ole olemassa ja nytkin täällä ajattelen vesikielellä ulkona olevaa maukasta heinäbaalia ja toivon että sieltä voisi jollain ilveellä lentää heinää minun suuhuni.. ehkäpä me voitais tehdä heinäbaalin kanssa sellainen heinien lennätyssopimus..

3.olen äärimmäisen lahjakas äidinkielessä.
no enhän mä muuten tänne mitään kirjoittaisi.. eikä Lilli muuten olisi antanut minun postata tänne peräti neljä kertaa.
4.minun nimeni.
Minun kauniin nimeni olen saanut sillä perustein että monet täysin spontaanisti kutsuivat minua Bambiksi ja onhan Bambi leffallakin sormensa pelissä tässä asiassa, Lilli on muuten sellainen herkkis ettei se voinut katsoa sitä pienenä koska sitä itketti eikä se ole sen jälkeen sitä katsonut.
5.opin helposti.
Kyllä, mä olen äärimmäisen fiksu ja opin nopeasti sekä hyvässä että pahassa..
6.Olen äärimmäisen kekseliäs.
Kyllä,mä oon tosi kekseliäs. Mä oon muun muassa keksinyt miten Mirellan karsinanovi, joka vie tarhasta tallin käytävälle saadaan auki ja aiheuttanut sillä harmaita hiuksia kaksijalkaisille. Kyllä mä oon kerran jotenkin onnistunut livahtamaan pois tarhastakin vihreätä syömään, mutta en oo sitä sen jälkeen tehnyt.

7.Olen useimmiten yhteistyöhaluinen.
Usein mä ihan tykkään tehdä töitä ihmisten kanssa enkä mä melkein ikinä oo ihmiselle ihan että tee kuulee ihan vaan keskenäs.. tämä on onneksi piirre mitä nuo ihmiset osaa arvostaa ja ne on oikein tyytyväisiä tähän luonteenpiirteeseen.
8.olen kuvauksellinen.
Toisin kun eräs nimeltä mainitsematon;)sehän on jo moneen kertaan todettu että jos mä olisin ihminen niin mä olisin voguen kansikuvamalli..
tässä mä taas poseeraan niin eteerisesti..

9.Minulla on herkkä puoleni.
Minä oon aika herkkä istunnalle ja suusta ja jos mun heppaäiti Tara on poissa mä hermostun helposti, mutta jotta tämän näkee ja tietää täytyy tuntea mutta aika hyvin(niin kuin esim. Lilli tuntee) koska mä vaikutan aika coolilta päällepäin.
10 nyt mulla ei enää suksi luista.
ja se on sukuvika, eikös niin..;)mutta ihan tosi mulla ei enää leikkaa päässä tähän aikaan enkä mä keksi mitään ja mä ajattelin mennä odottelemaan iltaheiniä (ja olin niinkin sekaisin että kirjoitin tähän päiväheiniä, kuinka mä saatoin kirjoittaa noin tärkeän asian väärin..)nyt joten se on moro nyt!
just näin fiksu mä voin olla..

ps.Lilli haluaa vielä pahoitella viime aikojen hiljaisuutta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!