lauantai 29. elokuuta 2015

Päiväni videolla +kuulumisia

Heippa taas! en olekaan taas vähään aikaan kirjoittanut tänne ihan vaan mun ja heppojen kuulumisia, mutta nyt on taas niitäkin hiukan kerrottavana. Viime maanantaina kävin ratsastamassa Taralla pitkästä aikaa , ja kuten arvata saattaa, meillä ei mennyt mitenkään erityisen hyvin. Tara oli tosi uneliaalla päällä, enkä minä saanut sitä kunnolla hereille kun vasta ihan lopputunnista ja käytiin muutenkin harhailemassa keskellä kenttää aika paljon. Saatiinhan me aikaiseksi hyviäkin pätkiä, mutta fiilis oli tunnin jälkeen ei kuitenkaan ollut paras mahdollinen. No, ei sitä auta valittaa virheistään ja siksi olenkin päättänyt ottaa itseäni tässä asiassa niskasta kiinni, tästä lähtien tullen ratsastamaan Taralla joka toinen viikko niin että minä löydän sieltä pikku hiljaa senkin "nappulat " ja opin miten sillä ratsastetaan.  Oikeastaan minä olen aina pitänyt sitä hevosen ja ihmisen välistä suhdetta kaikkein tärkeimpänä ja kiinnostavimpana asioista hevosten kanssa touhutessa, joten innolla odotan miten minun ja Taran yhteistyö tästä alkaa sujumaan:) Mutta tietysti tulen kuitenkin enimmäkseen menemään Bambilla ja sehän on tietysti edelleen minun vakioratsuni. Onhan se aika järkyttävää ajatella että minä tosiaan olen ratsastanut Taralla niin vähän että homma toimi noinkin huonosti, mutta toisaalta on ihana huomata että mulla ja Bambilla on noinkin hyvä suhde ja  sen nappulat olen löytänyt suhteellisen hyvin tässä parin vuoden aikana.  Tara on haasteellisempi ratsastaa kun Bambi, mutta jos olen löytänyt Bambin nappulat niin kyllä minä löydän vielä Tarankin nappulat joku kaunis päivä..;)ihan varmasti löydän koska minähän en aio luovuttaa..

En tavallisesti tykkää kertoa täällä blogin puolella koulujutuista oikeastaan mitään, mutta tällä kertaa täytyy kyllä hiukan rikkoa kaavaa. Valitsin viime vuonna valinnaisaineeksi Espanjan ja kuvaamataidon, ja kummastakin aineesta(varsinkin Espanjasta)olen kyllä tykännyt kovasti ja olen oikein innoissani siitä:) vaikuttaa ihan minun tyyliseltäni kieleltä ja sopiikin minun suuhuni aika hyvin.

No aiheesta toiseen, nimittäin eilen sain päähäni heti aamutuimaan että minähän kuvaan päiväni videolle jaa teen tällaisen My Day videon, ja tuttuun tapaani ryhdyin tuumasta toimeen! Päivän ohjelmaan kuului ihan perus koulupäivä ja sen jälkeen tietysti tallikeikka;) video onnistui omasta mielestäni ihan hyvin. Aika paljon meidän tallikeikasta selviääkin jo ihan videosta, mutta haluan kertoa vielä hiukan enemmän meidän tunnista kun sen mitä videolla siitä höpötän;) Meillä meni tunti ihan hyvin ja mentiin aika hyvin suorassakin. Hevoset olivat kiimassa ja niitä sai sen takia käskeä erityisesti eteenpäin paljon enemmän kun tavallisesti. Ei nyt tosiaan ollut mitään kaunista katsottavaa meidän ratsastus ainakin alkutunnista, mutta yritettiin parhaamme mukaan ratsastaa erityisen nätisti silloin kun hevoset tekivät sen minkä niiltä pyydettiin. Lopuksi saatiin aikaiseksi ihan kivoja pätkiä ja olin oikein tyytyväinen. Raviakin päästiin hiukan työstämään ja lopuksi saatiin ihan kivojakin pätkiä.
Toivottavasti tykkäätte videosta, ja kommentoikaa ihmeessä mitä mieltä te siitä olette!

 

10 kommenttia:

  1. Video oli ihan kiva, ehkä aavistuksen pitkästyttävä, mutta hyvin jaksoi kuitenkin katsoa! Eikö laukkaamisia kuvattu, vai laukkasitteko ollenkaan? :D Nuo näyttää tosi kivoilta hepoilta. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos kuitenkin jaksoit katsoa koko videon! olihan se hiukan pitkä, mutta en raskinut leikata sitä enempää. Ja aivan kuten Carolinakin tuossa kommentissaan sanoo niin Bambilla on vielä hiukan vaikeuksia pysyä tasapainossa laukassa, ja se tarvitsee apua ratsastajaltaan pysyäkseen tasapainossa jos sillä kulmia tahtoo laukata, ja minulla ei vielä sellaisia taitoja ole, mutta Tämäkin asia on työn alla, joten kyllä mekin sitten joskus sillä laukataan, mutta työstetään nyt ensin rauhassa sitä ravia laadukkaaksi:)

      Poista
    2. Ja aivan kuten Carolina sanoi niin laukkaamme toki Taralla aina välillä:)

      Poista
    3. Aa juu, ratsastan itsekin joskus hevosella, jolla on tasapainovaikeuksia laukassa. :D En siis tarkoittanut kommenttiani missään nimessä pahalla, toivottavasti et ottanut sellaisena!

      Poista
    4. En missään nimessä ottanut pahalla:)
      Tietysti saa kysyä,ja vastaan mielelläni kysymyksiin. Ja olen toki Bambillakin laukannut aika paljonkin kiinassa,se nyt on vähän jäänyt kun ollaan keskitytty istuntaan. Eikä tuo sinun kommenttisi ollut millään lailla ikävä:)

      Poista
    5. Voi vitsi tätä mun puhelinta;)en siis todellakaan ole laukannut kiinassa vaan liinassa😂

      Poista
  2. Ollin kaverini Lillin kansa ratsastanasa. Ei me kyllä laukatu se on aika hankala Bambilla laukata ja täyty osata auta avuilla. Ollen hän minä ja mun kaverini kokelu linassa laukka muta en sanu nostetu vain pari askelta lauka muta en pystynyt pitämän laukan yllä. Vaika ollen aika kokenut ratsastsja kuten Lilli. Lilli meinas sada Bambin laukan muten onistunut. Taralla olan satu molemat laukanan. Nin siksi ei ola kokeiltu.

    VastaaPoista
  3. I will immediately seize your rss feed as I can not in finding your e-mail subscription hyperlink or
    newsletter service. Do you have any? Please permit me recognise so that I could subscribe.
    Thanks.

    my web site ... Mortal Kombat X Hack - ,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I´m sorry, but i dont have any newsletter sevice or E-mail subscription, but you can always subscribe me at YouTube or follow me at instagram;). Anyway, thanks for asking:)

      Poista

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!