perjantai 7. elokuuta 2015

Veneilemässä+kuulumisia

Heippa taas! siitä on taas aika pitkä aika kun olen tänne viimeksi mitään päivitellyt. .Viimeksi annoin Bambille sananvuoron ja nyt haluaisinkin kuulla että kiinnostaisiko teitä lukijoita lukea samankaltaiset postaukset myös minusta ja Tarasta?

Mutta asiasta toiseen,nyt päätin kuitenkin kirjoittaa yhden erittäin harvinaisen postauksen tähän blogiin: nimittäin sellaisen postauksen joka ei liity mitenkään hevosiin.
Me lähdimme siis veneilemään tiistaina ja ollaan siitä lähtien oltu täällä veneellä. Olen ottanut monia maisemakuvia mitkä haluan julkaista ja onhan tässä jonkun verran muitakin kuvia.Tiistaina kävin kuvaamassa hiukan maisemia rantakallioilla ja kuvat onnistuivat ihan hyvin.
1.
 
2.
3.
 
4.
Keskiviikkona oltiin vielä samalla saarella ja kuvasinkin sitten jonkun verran kasveja minun koulutyötäni varten. Kokokeskiviikon oli tosi tylsä ilma ja vietettiin melkein koko päivä veneessä sadetta ja kovaa tuulta piilossa.
5.
6.
 
7.
Eilen tapahtui sellainen tosi harvinainen juttu että meikäläinenkin päättyi veneen ruorin taakse vähän pidemmäksikin aikaa ja onhan tuo kivaa, mutta täytyy kyllä sanoa ettei se kyllä lyö vertoja sille tunteelle kun saa hevosen toimimaan juuri niin kuin haluaa ja onhan veneily palkitsevaisuudeltaan ihan eri luokkaa kun hevosharrastus, mutta ratsastus(ja muukin hevostelu)onkin vaativaa mutta palkitsevaisuudeltaan ihan omaa luokkaansa.. ihan hyvin tämä minun "suuruudenhullu" kokeiluni kuitenkin meni, enkä törmännyt meriviittaan;)hyvä minä! no isäkin sanoi että aloittelijaksi minulla meni hyvin.. mutta enpä usko että tästä mulle kuitenkaan mitään sellaista"omaa juttua" tulee niinkun hevosista ja ratsastuksesta samoin bloggaamisesta on tullut, mutta onhan veneilykin aina joskus ihan kivaa.
8.
Eilen ja tänään on ollut tosi kuuma ja onnistuinkin polttamaan selkäni auringossa ihan kaiken tohinan keskellä vaikka en mitenkään tietoisesti aurinkoa ottanutkaan..no, onneksi on keksitty aloe vera rasvat eikä yöstä tullut mitenkään tuskallista, enkä mä nyt ihan kunnolla  sitä selkää polttanut.
9.
10.
Kai tämä nyt sitten pikkuhiljaa on tajuttava että tämä kesäloma alkaa pikkuhiljaa loppumaan ja viikon päästä ollaan jo kovaa vauhtia menossa kouluun..Kun koulu alkaa alan taas käymään enemmän tallilla ja minun heppasuunnitelmani ensi vuodeksi onkin se että tulen käymään yhdellä ratsastustunnilla Annikan opettamana ja sitten vielä kerran viikossa ihan vaan touhutaan kaikennäköistä heppojen kanssa Carolinan ja Annikan kanssa..
Maanantaina olen taas pitkästä aikaa menossa ratsastamaan ja ikävä satulaan ja ennen kaikkea hevosia moikkaamaan on kyllä kova, viimeksi kävin ratsastamassa pari viikkoa sitten ja silloin Annikakin ratsasti ja täytyy  kyllä sanoa että meno oli aikamoista sähläystä minun osaltani joten taitaa olla parasta etten kerro siitä tänne enempää jos en ihan täysin halua nolata itseäni;) ratsastustunnista sitten varmaan postausta tulossa seuraavaksi..

Tästä tuli nyt vähän lyhyt tilanne katsaus mutta ehkä tämäkin menee tähän väliin ihan vaan tällaisena kuulumispostauksena, mutta eipä minulla muuta ole tällä kertaa kerrottavana, joten heippa vaan ensi kertaan! nyt minä taidan painua iltauinnille..
 Hyvää loppukesää kaikille!
Mikä on lempikuvanne?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!