sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Ratsastusta ja uusi ulkoasu

Heippa taas! niin kuin monet tämän päivän aikana blogia katsoneet ovat huomanneet niin minä olen tässä taas vaihtanut ulkoasua keväisemmäksi. Mitä te pidätte siitä? tarkoituksena olisi vielä julkaista Mirellan esittelysivu, joka on kyllä roikkunut luonnoksena ihan tosi kauan mutta en ole viitsinyt sitä julkaista mutta nyt olisi kyllä sen aika..

Tänään kävin ratsastamassa Gunilla ja lähdimme vaihtelun vuoksi maastoon. Ensiksi oli vuorossa päivän hankalin osa nimittäin Gunin hakeminen tarhasta. Minä päätin heti aluksi että minä en aio "jahdata" sitä tarhassa koska vähän huonomminkin hevosia tunteva tajuaa että hevosta on turha yrittää juoksemalla kiinni ja sitä hevonen olisi pitänyt luultavasti vain leikkinä myös siinä olisi kestänyt kauan että sen olisi saanut ahdistettua johonkin nurkkaan joten  niinpä otin tallista mukaani pari kovaa leipää  ja lähdin niiden kanssa sitä hakemaan.  Ensiksi minä kävelin Gunia kohti ihan rauhassa ja kun tulin sen eteen näytin sille houkuttelevasti leipää, aluksi se meinasi lähteä ravaamaan ympyrää minun ympärilläni  mutta  tuli sitten nopeasti toisiin aatoksiin kun näki levät ja söi leivät minun kädestäni niin että sain sen nopeasti kiinni.

Minä sitten talutin sen taliin ja hoidin Gunin siellä valmiiksi, ja sitten lähdimme kentälle ja sieltä lähdimme maastoon kun kaikki olivat valmiina.
 
Kyllähän me maastossa myös ravasimme jonkun verran mutta enimmäkseen kävelimme.
 
Tänään oli taas sellainen päivä kun ponia sai ihan kunnolla pidättää ravissa ettei se olisi ihan juossut pois alta, mutta se totteli kyllä hienosti ja hidasti kun pidätin.

 
lopuksi tulimme vielä kentälle ravaamaan loppuravit ja sitten laskeuduimme selästä.
 
 
 
tältä näytti minun ratsastus kenkäni tunnin  jälkeen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!