tiistai 8. joulukuuta 2015

Joulukalenteri luukku 8: 12faktaa minusta!



Tässä postauksessa ajattelin kertoa kaksitoista hauskaa faktaa itsestäni, ja samalla lisätä mukaan kuvia, joiden kuvateksti mielestäni kuvastavat minua, Enjoy! toivottavasti tykkäätte.

1. Olen kova keinumaan ja tykkään kuunnella samalla musiikkia kuulokkeista..ai miten niin en oo normaali?;)mutta mukavaa ja rentouttavaa tuo kyllä on.

2. olen melkein neuroottinen puhelinkuorieni ja lompakkoni suhteen, mutta en valitettavasti sen sisällöstä;) en myöskään kestäisi ikinä katsoa kauemman aikaa rikkinäistä näyttöä, joten ehkä on parempikin että olen tarkka kuorien suhteen;)



3. Minulla on oma tapani kuoria omenoita ja perunoita, enkä aio luopua siitä.
4. Unohdan helposti tavaroita minne sattuu, mutta minulla on hyvä päivämäärä muisti.

5. Olen käynyt Teidellä, joskaan en huipulla

6.Olen aamuvirkku ja herään lähes joka aamu kuudelta ilman herätyskelloakin

7. olen äärimmäisen itsepäinen ihminen, enkä anna missään asiassa periksi jos ei ole ihan pakko.

8.olen positiivinen ihminen, mutta osaan myös kikutella.

9.Olen pienenä ollut oikean kunnon prinsessatyttö monta vuotta. Nykyään tuo ajatus tuntuu tosi kaukaiselta ,koska en ole enää sitten yhtään prinsessatyttö, enkä  meikkaa oikeastaan ikinä..no, ehkä sekin asia sitten muuttuu joskus;)

10. olen laulanut viisi vuotta kuorossa, ja tykkään edelleenkin laulamisesta.  Minä en kuitenkaan tykkää esiintyä yleisölle.
 11. olen varsinkin liukkaalla kelillä todella varovainen siitä mihin astun.
12.neljä asia jotka saavat minut suuttumaan takuuvarmasti ovat Kiusaaminen,väkivalta, valehteleminen ja lupaustensa pettäminen samoin se jos koen jonkun asian olevan epäreilu.

2 kommenttia:

  1. Tämä oli hauska vähän erilainen postaus tänne väliin! Tykkäsin! Lisäksi kirjoitat hyvin!

    VastaaPoista

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!