lauantai 5. joulukuuta 2015

Joulukalenteri luukku 5: Tonttukuvia!


Morjens!Täällä kirjoittelen taas minä, Bambi. Lilli antoi mulle tänään tehtäväksi kirjoittaa tämän postauksen, kun ei se itse jaksa. Se pyysi mua kertomaan siitä mitä me tehtiin tänään tallilla, ja minä otin haasteen ylpeänä vastaan.
 Lilli ja kaikki muutkin kaksijalkaiset tässä porukassa ovat käyttäytyneet viime aikoina tosi kummallisesti. Kuulemma se riippuu siitä että Lilli blogissa on joku joulukalenteri käynnissä, ja nuo kaksijalkaiset ovat olleet taas niin salaperäisinä ,että eivät ole kertoneet minulle tästä mitään. Muttei meikäläinen kyllä välitä mistään joulukalenterista, ellei se sitten tietysti sisällä jotain suuhunpantavaa.
 
No mutta asiasta toiseen (tämä on yksi niistä mahtavista lauseista joita Lilli viljelee). Tänään tuo jengi sekopäitä tulivat taas tallille, ja heti sen jälkeen kun olin kovaäänisesti vaatinut aamupalani Lilli alkoi hoitamaan minua. Se harjasi mut tosi tarkasti, ja minä aloin jo epäilemään että sillä on taas joku erikoinen suunnitelma. Ja kyllähän sillä olikin erikoissuunnitelma minun pääni menoksi. Se nimittäin pisti mun päähän tonttulakin. Sitten se vei mut ulos, ja olihan mun hiukan jekkuiltava sen kanssa. Tällä kertaa jekkuni oli se että juoksin pienen "mäen "päälle tallinpihassa, ja testasin hiukan Lillin kuntoa. Se juoksi ihmeen kevyesti  "mäen "ylös narussa roikkuen, ja irti se ei päästänyt millään. Lopuksi se käski mut pysähtymään niin topakalla äänen sävyllä että mun oli pysähdyttävä. 
Sitten se talutti mut alas " mäeltä".
 
Lilli ei tainnut olla ihan yhtä innostunut mun uudesta kiipeily harrastuksesta kun itse olen. On se ihme että sen pitää olla tuollainen vastarannankiiski! 
Kentällä se sitten talutti mua ,ja oli  se oli tosi tarkka siitä että mä tottelen sitä. Mä ehdin jo kummastella päässäni oleva tonttulakkia, enkä ymmärtänyt yhtään miksi se oli mun päässä.Lopulta mä kuitenkin hiffasin miksi mulla oli tonttulakki päällä silloin kun Lillin äiti rupesi kuvaamaan meitä. 
 
Tietty Lilli halusi blogiinsa tonttukuvia! Yritin sitten siinä olla hyvä malli, vaikka Lillin ilmeet ei mitään edustavia olleetkaan, eikä se ole oikein kuvauksellinen.
1.minä kauniina..
 

2.
 
3.
 
4.

5.
 
6.
 
Tämän session jälkeen Lilli vei mut talliin ,ja laittoi satulan mun selkään. En ollut uskoa tuntoaistiani enkä silmiäni kun Lilli laittoi tonttulakin uudestaan päähäni. Ulkona mä tajusin että se halusi myös ratsastuskuvia tonttulakit päässä, ja mä  jaksoin  juuri ja juuri esiintyä edukseni.
7.

8.
 
9.
11.
 
10.

12.
 

Sen jälkeen ne aloitti oikean ratsastuksen, ja mä sain siitä typerästä tonttulakista niin tarpeekseni että ravistin sen päästäni pois. Itse ratsastuksesta Lilli ei halunnut minun kirjoittavan mitään, se kun ei halua antaa itsestään huonoa kuvaa, koska se haluaa esittää blogissaan sellaista kiiltokuva elämää, you know?;)lopuksi se kuitenkin otti multa varusteet pois ja vei mut tarhaan.

Ai niin,Lilli halusi vielä kysyä teidän mielipidettä sen blogin uudesta ulkoasusta, ja sitten se halusi tietää mikä näistä otoksista on juuri teidän lukijoiden mieleen, sellaista feedbackia ,tiedättekö?

Mutta nyt mä  en kirjoita enempää ,ja painun syömään
Hirnahduksin, Bambi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!