perjantai 25. joulukuuta 2015

Jouluaatto 2015

Heippa taas! tuntuu ihan kummalliselta kirjoittaa taas ihan tällaista tavallista postausta.  Viimeisimmästä kuulumispostauksesta onkin vierähtänyt jo hyvä tovi, siitä  taitaa olla melkein kuukausi aikaa;)tällä kertaa ajattelin kuitenkin kertoa  pelkästään jouluaatostani, ja säästää ratsastusaiheiset postaukset myöhemmäksi, ihan vain sen takia että en ole viime aikoina saanut tallilta yhtään julkaisukelpoisia kuvia.
Jouluaaton aamuna heräsin tapani mukaan aikaisin, ja avasin yhden lahjoistani. Se on ollut meidän perheessä tapana jo monta vuotta, yksinkertaisesti sen takia että olen malttamaton ,ja sillä tavalla saan hiukan tekemistä aamupäiväksi. Tällä kertaa paketin sisältä paljastui kirja. Sen lukemiseen vierähtikin sitten  pari tuntia, kun se sattui olemaan niin hyvä kirja. Aamulla syötiin ihan normaalisti aamupala, ja keittiössä oli kova vilinä ja vilske kun jouluateria valmistui. Kahdeltatoista katsoimme tietenkin joulurauhan julistuksen.

 Puoli neljän aikoihin syötiin sitten jouluateria, ja sen jälkeen suunnilleen  puoli viiden aikoihin oli aika avata lahjat. Minulla oli tänä vuonna sen verran lyhyt toivelista, että sain kaiken
 sen mitä olin toivonutkin.Lahjaksi sain siis uuden repun, Marimekon penaalin ja puhelimeen tuollaisen käteen kiinnitettävän kotelon.Sain myös paljon karkkia ja suklaata, lapasia, astioita
  ja hoitoaine ja shampo pullot. Sain myös rahaa ratsastuskypärää varten, koska minun pääni on niin erikoisen mallinen, ettei minulle uskalla ostaa kypärä ilman kokeilua. Tänä vuonna minulle kertyi kymmenen pakettia,  joten olen tainnut olla kiltti tänä vuonna;)Olin oikein tyytyväinen lahjoihini, eikä mikään niistä ollut tarpeeton.


Illemmalla sitten vaan oltiin ja löhöiltiin. Katsoimme äitini kanssa Joulutarina elokuvan televisiosta, ja täytyy kyllä sanoa että minua harmittaa ,etten nähnyt sitä alusta. Tuo on vain niin ihana tarina, ettei siihen kyllästy ikinä.  Sen jälkeen tällaisen aamuvirkun olikin aika mennä nukkumaan.
Tämän kuvan otin eilen kun olimme kävelyllä. Olen muutenkin ollut viime aikoina tosi laiska ulkoiluttamaan kameraa, joten kaikki tämän postauksen kuvat on otettu puhelimella.

1 kommentti:

  1. It's going to be finish of mine day, however before finish I am reading this great paragraph to increase my experience.


    My web page :: Carly Brooke Avraham Natalie Avraham

    VastaaPoista

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!