torstai 10. joulukuuta 2015

Joulukalenteri luukku 10: blogin bannerit!



Tässä blogissa on nähty tämän vuoden varrella vähän kaikennäköisiä bannereita, joten päätin nyt tehdä niistä tällaisen "vuosikatsauksen".
11. Tämä banneri onnistui mielestäni aika hyvin, ja siitä tuli jopa omasta mielestäni hyvä.
10. nykyinen ulkoasu, itse tykkään tästä jollain tapaa..
9. tämä banneri oli tässä blogissa syksymmällä, ihan kiva omasta mielestäni.
8.
7.
6.
5.
4.
3. tämä on vanhin edes ihan suhteellisen  siedettävä banneri;)
2.


1. ensimmäisiä tekeleitäni, jotka on tehty gimpillä, saisiko tästä edes säälipisteitä?;) jos jo tämä on järkyttävä ,niin kuvitelkaa vaan miltä minun ensimmäiset paintilla tehdyt tekeleet ovat olleet;)

Olisihan näitä paljon enemmänkin, mutta tämän blogin alkuaikoina vaihdoin niin useasti banneria, että niitä kaikkia en viitsi tähän laittaa. Olen aina tykännyt tehdä ulkoasuja itse, ja kuten bannereista näkyy niin sitä kehitystäkin tapahtunut;)
Mikä näistä bannereista on mielestäsi paras?

6 kommenttia:

  1. Tämä nykyinen talvibanneri on näistä kivoin. :)

    VastaaPoista
  2. En tajuu milset ottanu vastaan sen sun blogin yhen ainoon aktiivisen lukijan tekemää hienoo bannuu, näähä o iha järkkyi... :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi ettet sinä näistä pidä.Mutta täytyy kyllä sanoa ettei mielipiteesi liikuta minua, ja aion edelleenkin tehdä bannerini itse. Mitä Ansun tekemään banneriin tulee, niin minäkin olen sitä mieltä että se on hieno, mutta halusin tehdä bannerini itse. Toivon sinulle parempaa mieltä, niin että keksisit elämääsi muuta sisältöä kun sinulle täysin vieraan ihmisen blogin bannerien dissaamisen anonyyminä.
      Ps. Omassa oikeinkirjoituksessasikin olisi hiukan hiomista;)

      Poista
    2. Okei whou there, jos oikeinkirjotusviittaus on tarkotettu mulle niin voin sanoa, että en koskaan kommentoi anonyyminä blogeihin, vaan pidän mun palautteen sellaisena, että uskallan sen nimellisenä sanoa... Että ei kyllä ole ainakaan multa tullut tuo ylempi kommentti jos sitä epäilet :D +oot nähny millasista bannereista minä oon aloittanut, voi elämä :D

      Poista
    3. En minä kyllä yhtään epäillyt että sinä olisit tuon kommentin lähettänyt:)tuon oikeinkirjoitushuomion olin laittanut ihan vaan sen takia että tuossa ylemmässä kommentissa oli paljon kirjoitusvirheitä,taisipa olla huono veto minulta.

      Poista
  3. Tosi hienoja! En itse osaisi! :)

    VastaaPoista

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!