torstai 29. joulukuuta 2016

Joululahjojen esittely

Heippa taas pitkästä aikaa! Tuntuupa taas tosi ihmeelliseltä kirjoittaa ihan tavallista postausta, eikä joulukalenteria. Tässä postauksessa ajattelin kuitenkin esitellä jouluahjani, jotka sain tänä vuonna. Kaikki lahjat eivät ole tässä postauksessa, vaan olen valinnut omat lempparini, ja ne jotka ajattelin kiinnostavan teitä jollain tavalla. Te jotka ette ole kiinnostuneita muista kuin hevospostauksista olette nyt saaneet kestää tällaisia postauksia jotka eivät liity mitenkään hevosiin, mutta lupaan että seuraava postaus on hevosaiheinen. Eiköhän mennä kuitenkin asiaan!
                                                      
Itse asiassa minä sain joululahjaksi äidiltäni toivomani poskipunan ja aurinkopuuterin sekä Dermosilin punaisuutta poistavan primerin , mutta pari päivää jouluaaton jälkeen minä vahingossa tiputin sen lattialle, ja se meni rikki. Tuo harmitti kyllä minua aivan vietävästi, mutta harmitus helpotti kun todettiin että tuo aurinkopuuteri olisi varmasti muutenkin ollut minulle liian tumma. Niinpä minä innostuinkin ostamaan tuon joululahjapuuterin tilalle Natural Coden mattapuuterin, ja se vaikutti aika hyvältä kun sitä kokeilin. Minulla tuo puuteri on sävyssä 11 cream. Ostin myös jouluahjaksi saamillani rahoilla Real Teqniquesin puuterisutin alennuksesta. Tuo on kyllä tosi pehmeää ja ihana suti, mutta kieltämättä se on normaalihintaisena tosi kallis. Kuvassa on myös mukana jo ennen joulua saamani nyxin huulikiilto sävyssä 11 Milan.

Sitten tullaankin minuun ehdottomaan suosikkiini, nimittäin toivomaani Canonin 50 mm f/1.8 STM objektiivin. Tallilla tätä uuttaa objektiivia ei ole tullut vielä kokeiltua, mutta muuten olen sitä tietenkin jo testaillut ulkona. Minä olen kyllä sitä mieltä että tämän objektiivin kuvanlatu on ehdottomasti paras minun kahteen muuhun objektiiviini verrattuna. Ainut miinuspuoli tässä objektiivissa on se että sillä ei voi zoomata. En oikein malta odottaa sitä että pääsen kuvaamaan tällä objektiivilla hevosia!

Tätä kuvaa katsellessa tuli kyllä sellainen fiilis että olenko minä oikeasti ottanut tuon kuvan, SIIS MINÄ!

Kolmas asia jonka halusin mukaan tähän postaukseen on minun uusi ulkoinen kovalevyni. Se nyt ei ehkä ole kovin kiinnostava tai kiva, mutta sitäkin tarpeellisempi ja käytännöllisempi. Nyt ei sitten enää tarvitse pelätä kuvien puolesta!

1 kommentti:

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!