perjantai 9. joulukuuta 2016

Luukku 9: Bucket list


Olen jo tässä blogissa tehnyt "Summer bucket list" postauksen, ja siinä postauksessa minä listasin asioita joita halusin vielä tehdä sinä kesänä. Nyt ajattelin tehdä samantyylisen postauksen, mutta vähän eri tavalla. Tällä kertaa teen listan asoista, jotka haluan vielä tehdä elämäni aikana. näistä tulee toivottavasti vähän suurempia ja tärkeämpiä asioita.

1. Ensimmäinen asia listallani on aika itsestään selvä asia. Haluaisin nimittäin valmistua viimeistään kymmenen vuoden sisällä johonkin ammattiin, ja saada työn, josta minä pidän, ja jossa minä olen hyvä. Tiedän että tämä on aika tylsä kohta, mutta juuri nyt tuo on se päämäärä elämässäni, jonka eteen minä teen eniten töitä.

2. Haluaisin ostaa oman hevosen, joka olisi juuri minulle sopiva, ja jonka kanssa minulla synkkaisi heti. Haluaisin tietenkin myös valmentautua sen kanssa, ja oppia ratsastamaan niin hyvin kuin mahdollista. Tietenkin haluaisin myös kehittyä sen oman hevosen kanssa niin pitkälle kuin mahdollista.

3. Haluan käydä vielä joku kerta Englannissa, Skotlannissa, New Yorkissa, Islannissa, Norjassa ja Australiassa, ja monessa muussakin paikassa. Haluaisin myös olla vaihtooppilaana jossain vaikka vuoden ajan.

4. Haluan vielä joskus tehdä jotain merkittävää, joka auttaisi muita ihmisiä, ja ehkä tekisi tästä maailmasta vielä hieman paremman paikan.

5. Haluan vielä joskus saavuttaa jotain minulle tärkeätä

6. Haluan tavata "sen oikean", ja mennä hänen kanssaan naimisiin. Ja toivottavasti myös elää onnellisena elämäni loppuun asti sen jälkeen;)

7.Haluan vielä joskus käydä Lontoossa, ja matkustaa dubbel-decker bussilla. Myös Harry Potterin kulissit olisi ihana nähdä.
8. Haluan vielä joskus tavata jonkun ihailemani henkilön

9. Vielä joskus minä haluan kerätä rohkeuteni, ja tehdä jotain mitä en olisi itse ikinä uskonut tekeväni, esimerkiksi hypätä laskuvarjolla

10. Haluan vielä oppia paljon uusia asioita, ja kokea sen tunteen kun voittaa itsensä vielä monen monta kertaa

ps. Tämä viimeisen kuvan teksti on kyllä näistä kaikista tärkein..

Onko teidän listallanne samoja asioita kuin minulla?

2 kommenttia:

  1. Mahtavia asioita! Mulla on toi ammattijuttu ainakin sama, muutkin ihan kivoja juttuja, jotka olisi hauska joskus toteuttaa :)

    Pm-galleria

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:)Toi ammattijuttu olisi kyllä aika kiva saada joskus toteutumaan;)

      Poista

Kivat kommentit piristävät aina päivää ja otan niitä vastaan mielelläni! :)muistathan kuitenkin noudattaa hyviä käytöstapoja täällä netin ihmeellisessä maailmassa, törkeät ja asiattomat viestit poistan.

♥lisää tietoa meistä löytyy blogin sivuluettelosta, siellä saattaa olla vastaus kysymykseesi :)
♥kommentinvalvonta on käytössä joten älä turhaan lähetä kommenttia kaksi kertaa:)
♥vastaan parhaani mukaan kaikkiin kommentteihin mutta jos haluat vastauksen kysymykseesi saat sen varmemmin jos kommentoit uusimpaan postaukseen
♥kiitos kommenteista ja kiinnostuksesta blogiani kohtaan!